Část 13.

136 2 0
                                    

Celou tu dobu se mi snažil Eliot to vysvětlit a Kelly omlouvat.Ale já ne.Nechala jsem se přeložit na jiné oddělení.Patologie.To je teď moje oddělení.Tam budu více užitečná a ne tam.Kde je osm lidí a všichni dělají to stejné. Dalie mě přijala jako svoji pomocnou ruku v naprostém pořádku.Je s ní sranda ale většinou vše bere vážně jako já.S ostatními se nebavím,občas za mnou přijde Dan.Ale ptá se jak je a co a jak.Rey nám vždy ohlásí tu mrtvolu a my vyjedeme.Sam je na straně Kelly a ta sem na patologii nezavítá.Ještě ten den jsem se od Eliota odstěhovala a teď bydlím kousek od centra(viz obrázek).Je to tam fajn.Marie je z nás na prášky,Beth s Benem si nikdy nemysleli že jejich syn je něčeho takového schopen.Ema se přiklání na moji stranu a s bratrem nechce mít nic společného.Eliota jsem už měsíc naštěstí neviděla a možná už ho nechci ani vidět.Stačí jak se zachoval v našem vztahu.Miluji ho ale odpustit mu nehodlám.


Jako každé ráno jsem se vzbudila na příkaz budíku.Vylezla z krásně vyhřáté postele a nějakým zázrakem dostala do koupelny.Dal si rychlo sprchu,vysušila jsem se i s vlasy a vyčistila zuby.Jenom v ručníku jsem se přišourala ke skříni s oblečením.Jelikož je už konec jara a ta čátek léta,tak je teplo.Takže něco letního.

Všechny důležité věci jsem si hodila do tašky i s nožem,který vždy nosím jako pojistku

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Všechny důležité věci jsem si hodila do tašky i s nožem,který vždy nosím jako pojistku.Vše jsem si vzala do lů do kuchyně.Připravila jsem si snídani a kafe do práce.Vždy si ho ráda vypiji u složek.To co tam dělají mi nechutná a proto si svoje nosím.V určený čas jsem vše pobrala,vzala klíče od auta a zamkla byt.Nasedla do auta a vyjela směr práce.

Po deseti minutách jsem dojela k "základně".Pobrala jsem si věci a i s kávou vydal směr patologie.Všichni už byly na svých místech.jelikož musím kolem jejich kanceláří rovnou se za stavím i za Erikem.Když nám každému přidělily partnera byl se mnou Eliot ale nechal jsem si to vyměnit se Danem.Ten se musel vždy držet aby mu něco neudělal a tak to bylo i naopak.Otevřela jsem dveře a hned všechny hlavy se otočily na mě.Nevšímal jsem si toho a mířila za jen jedinou osobou.

,,Ahoj.Co tu děláš?"zeptal se.

,,Přinesla jsem ti ty papíry.Je to komplikovaná operace ,tak nevím jako jak to bude dál.Uvidím."vytáhla jsem s tašky dvě složky.Jena byla na patologii a druhá pro něho.

,,Takže to podstoupíš?"zeptal se mě Erik.

,,Asi jo.Je to jedinečná šance.A tu já si nenechám ujít."řekla jsem mu a pomalu se dala na odchod.

,,To doufám.Hodně štěstí,An."řekl a objal mě.Byl to dobrý parťák a kamarád.jako on jediný věděl kde bydlím.Za tu dobu se z nás staly dobří přátelé.

,,ÁÁÁ,ráda tě vidím,Anne.Zrovna jsem chtěla někoho poslat pro tebe."usmála se na mě Lisa mezi dveřmi.

,,Taky tě ráda vidím.Co potřebuješ?"zeptala jsem se.

Princezna z 16.stoletíKde žijí příběhy. Začni objevovat