Ééés...Igen megszülettem. Kicsiny szememet kinyitva anya gondterhelt arcával találtam szembe magam. Ránéztem, mire sírni kezdett. Így hát gondoltam én is rákezdek. Ha ő sír én miért ne?? Bevallom kicsit hangosabb volt mint szerettem volna...De hát így sikerült.
De visszatérve a jelenbe. Én Sara Gold vagyok. Furcsa, paranormális, természet feletti dolgok után nyomozok. Illetve...fura, természet feletti ,,dolgokkal, személyekkel" is dolgozom. Igen! Ebben benne vannak a vámpírok, vérfarkasok, tündérek. De imádom a munkám! Igaz sokszor gyilkosság miatt kell elkezdeni a nyomozást...De hát...Ez van!
Az anyukám úgy tudja simán nyomozó vagyok. Pedig mióta kinyitottam a szemem észre veszem a dolgokat. Mindent. Azokat is amiket mások nem. Apukám is ilyesmivel foglalkozott... Eltűnt. Csak mert neki is nyitva volt a szeme...-Sara ne merj itt hagyni!!! Gyere vissza most!!
-Hagyj már békén...Azt csinálok amit akarok! Már elmúltam 18, szóval elmentem!!
-Kislányom esküszöm ha ki mész azon a rohadt ajtón...
-Szia anya!!!-Majd hatalmas erővel bevágtam az ajtót. Nem érdekel mit mond...Nem szabhatja meg mit csinálhatok és mit nem...Pedig csak egy kést talált a párnám alatt...Ha tudná a többit... Nem értem miért van ez a nagy hiszti...Nem csináltam vele semmit. Csak a munkám veszélyekkel is jár! Önvédelem miatt volt ott. Nem vagdosom magam...Miért vagdosnám? Imádom az életem... Mindegy átugrom Chris-hez. Félre értés ne essék! Csak munkatárs!!/Ha eddig is tetszik illetve érdekel a sztori kérlek jelezd! ❤❤🙂/
YOU ARE READING
A Különc
FantasySziasztok én Sara Gold vagyok...nem mondhatok többet...tilos... sajnálom...