*telefon beszélgetés*
-Szia Chris! Fél perc és ott vagyok... Ráérsz?
-Persze...Gyere csak.
-Köszi! Na akkor sziaaaa!
-Szia.•Chris-nél•
-Na mi történt csodabogár?-Néz rám mosolyogva. Mindig így hív. Csak is tőle viselek el becenevet.
-Teljesen összevesztem anyával...Ide költözhetnék?
-Öhmm...Persze...
-De csak akkor ha nem gond...Ha nem zavarok...
-Hé! Lassíts!!-nevet fel-azt mondtam gyere nyugodtan!
-Oké...Akkor mindjárt jövök, csak haza megyek a cuccaimért! Mégegyszer köszi!!!-ugrok a nyakába boldogan. Ő a legjobb barátom.•Otthon•
-Anya el kell költöznöm...
-Hogy mit mondtál?-néz rám kikerekedett szemekkel.
-Arra jutottam, hogy jobb lesz hogyha egy kicsit önálló leszek...-mindig hazudnom kell a munka miatt. Már szem rebbenés nélkül megy...
-Hát nem örülök neki, de ha te így érzed menj...-sóhajt.
-Anya... Vehetnénk a reggeli veszekedést meg nem történtnek?
-Persze kincsem-mosolyog halványan.
-Hát akkor összepakolok és megyek...
-Rendben... Akkor szia szeretlek!
-Én is anya!
Majd mindent össze szedtem amit úgy gondoltam fontos és mentem vissza Chris-hez.-Megjöttem!-ordítottam amikor beléptem a házba.
-Remek.-vigyorog.
Olyan ari mosolya van...
-Na minden bugyikát elhoztál otthonról?
-Persze és csak neked tartogatom őket!-dugom ki a nyelvem rá miközben kacsintok egyet. Erre egy kicsit meglepődött majd egyszerre kezdtünk el röhögni.Chris-re sajna tapadnak a csajok. Mármint rá ki nem tapadna? Mert ugye gesztenye barna haj kék szem...Kocka has...És én vele fogok együtt élni...Ebbe nem gondoltam bele. Na mindegy nem állna le velem. Csak haver és pont.
-Hú...Most hívtak...Hulla az erdőben Piroska jelmezbe bújtatva...
-Neee...Azt hiszem a gyilkosunk nem rajong a boldog befejezésért...
-De menjünk...-szól izgatottan.
-Rendben.•Erdőben•
-Húú...Ez durva...-nézek undorodva a hullára amiből konkrétan hiányzik egy darab...
-Na szerinted? Ez mi szar volt?-kérdezi kissé ijedten.
-Nem tudom pontosan... Még körül kell néznem a környéken hátha valami felkelti a figyelmem...Lehet hogy vérfarkas. De ha az, akkor is fiatal lehet...Mert ha már régóta az lenne nem hagyta volna itt a rothadó hullát...
Szegény lány...Így kellett végeznie. Sajnálom. De innen szokott érdekes lenni egy ügy... Amikor elkezdődik a játék az idővel. Mert hát ugye ezek nem érik be egy zsákmánnyal jön a következő...Ez a dolgom. Megakadályozni. De vannak akik ,,normálisak" . A volt barátom pl. Vámpír volt. Csak aztán megakart csapolni és dobtam...Ja igen...Dobtam egy vámpírt... Hülye vagyok? Talán. De nem akartam meghalni./Ha tetszik vote/komi köszönöm ❤❤🙂/
YOU ARE READING
A Különc
FantasySziasztok én Sara Gold vagyok...nem mondhatok többet...tilos... sajnálom...