Már ott is álltam a háza előtt, kezemet tördelve, sárosan, szétbőgött fejjel...Nem lehettem fura vagy beteg kinézetű...dehogy...
Kopogtam hármat majd vártam. Hamar ajtót is nyitott nekem. Kissé álmos fejjel és kócos hajjal meredt rám.
-Sara?-kérdezi tök kómásan.
Erre csak a nyakába ugrottam és bőgtem...újra. Már azon gondolkodtam, hogyha így folytatom kiszáradnak a könny csatornáim.
Ő pedig nem lökött el vagy dobott ki. Felkapott olyan hercegnő pózba, majd bevitt a házba és lefektetett az ágyára.
-S-Saj-ná-lom, hogy zz-a-vvar-llak-dadogtam, mert nagyon fáztam.
-Semmi baj, nyugodj meg és meséld el mi történt.
Elmondtam mindent. Nem tudom miért, de valahogy bíztam benne.
-Szerintem.menj, és tusolj le jó?-mosolyog rám.
-Oké- erőltetek egy halvány ,,mosolyt" az arcomra. Elmentem, de annyira kivoltam, hogy nem érdekelt, hogy ott állt. Miközben haladtam a fürdő felé elkezdtem magamról ledobálni a ruhákat. Mire odaértem, csak a bugyim és a melltartóm volt rajtam.
Mire észbe kaptam, valaki szorosan átölelt hátulról és egy dudort éreztem a csípőm tájékán. Ez most komoly?!
-Figyelj Cica, én nem szeretnék rossz fiú lenni...de ezt váltod ki belőlem...-duruzsolta a fülembe, miközben még jobban hozzám nyomta a ,,kis" Harryt-és szívesen segít levenni a maradék ruhát...
Nem tudtam megszólalni. Egy rohadt hang sem jött ki a kis torkocskámon. Csak álltam ott tátott szájjal, alsó neműben, mire fel tudtam fogni, hogy ezt igen is, én váltottam ki Harryből. Őszintén? Kurvára meglepődtem.
-Na mi van baba?
-Öö...megyek fürdeni!
Majd ezzel a lendülettel csaptam be a fürdő ajtót. Csak álltam, mire belenéztem a tükörbe, és újra megállapítottam, hogy milyen kis angyalian nézek ki...Mint aki most szökött az elmegyógyóból...
Levetettem a maradék ,,ruhámat" ,majd beálltam a tusolóba. Megengedtem a vízet és csak áztattam magam. Egy jó félóra múlva sétáltam ki a fürdőből egy szál törcsiben.
Szerintem nem is kell mondanom milyem jó érzés volt látni,ahogy megjelentem, Harry minden izmát beveszítve ül. De gyorsan magamhoz vettem egy francia bugyit és egy hosszú felsőt ami a combomig leért, majd visszarohantam, 2 másodperc alatt felvettem. Miután visszamentem és közöltem vele, hogy akkor én lefekszem aludni csak bólintott egyet.Éjjel arra ébredtem, hogy melegség árasztja el a hátam. Egy kéz körül kulcsolta a derekamat, mire én ösztönösen megfordultam és Harryvel találtam szembe magam. Végig mért, majd nyomott a homlokomra egy puszit.
-Jó éjt-morogta.
-Neked is-bújtam hozzá még jobban ha ez lehetséges volt.Reggel természetesen nem volt mellettem senki. Aztán rájöttem, hogy tíz is elmúlt és nem szeretném kirúgatni magam. Harry is biztosan elment dolgozni. Magamban nyugtáztam, hogy ez a sorsom, muszáj lesz felkelni. Majd egy félóra múlva már ott is voltam a munkahelyemen.
Ééés...igen. Persze, hogy rám várt az akit nem akartam az életemben soha többé látni...Chris egy csokor rózsával állt az ajtóban. Én szem forgatva elakartam menni mellette, elkerülni amennyire csak lehetett. Ez annyira nagy kérés lett volna élet? Karomat megragadva húzott vissza.
-Hol voltál tegnap?
-Tessék?
-Azt kérdeztem, hogy hol voltál tegnap?!
-Tudtommal semmi közöd hozzá!-vágtam a fejéhez. Ez már nevetséges...megcsal, de még aggódik értem a pici szíve. Hogy oda ne szarjak...
-Hívtam anyukádat és azt mondta, hogy fogalma sincs.-hagyta figyelmen kívűl amit az előbb mondtam.
-Oké...még mindig semmi közöd hozzá.
-De igen is van!
-Még is mi ha szabad tudnom!?
-A barátod vagyok!-na jó...itt elszakadt a cérna.
-A BARÁTOM??? TUDTOMMAL A BARÁTOK NEM HEMPEREGNEK A CSAJUK LEGJOBB BARÁTNŐJÉVEL!-ordítottam torkom szakadtából vagy ahogy mondani szokták: mindent kiadtam ami ,,kifért a csövön".
-Egyszeri alkalom volt...-hajtotta le a fejét.
-Ó igen?? HÁT AKKOR BOCSIKA, HOGY MEGZAVARTAM AZ EGYSZERI ALKALMACSKÁTOKAT!- és én még higgadtan akartam megbeszélni...
-Én...nem...
-Hagyjuk jó?
-Mit?-nézett a szemembe a beszélgetés alatt előszőr.
-Az egészet!-gyűltek könnyek a szemembe. Újra.../Sziasztok dudlik! Remélem tetszett ez a rész! Ha igen kérlek jelezd nekem egy vote-tal illetve kommentel. Köszönöm!💋💕\
YOU ARE READING
A Különc
FantasySziasztok én Sara Gold vagyok...nem mondhatok többet...tilos... sajnálom...