6.Bölüm

104 7 4
                                    

"Aferin iyi benzettin kuzen, neden bilmiyorum ama kimse ona çıkışmaya kalkışmaz."

"O zaman bu ilk olmuş."

"Aynen öyle"
*****************
Arkamdan koşar adım gelen Emma ve Emily'e baktım.Ve ikisinde bana sıçtın imalı bakışlarını sürdürüyordu.
Artık suratınızdaki şu malca bakışı silin ve o yalak gerzeğin nerde olduğunu söyleyin.
bana kafa tutan sevgili iç sesime inat yalak kelimesini bağırarak söylemiştim ve bu saygı değer matematik hocamız için hiç koş değildi.
Emma ve Emily farklı kulaklarıma aynı anda  bu sefer harbiden sıçtın kelime dizelerini söylediler.Ve aynı anda konuşunca onlara sinir oluyordum.Matematikçinin bağırmasıyla içimdeki sesle boğuşmayı kesip.

Buyrun diye seslendim hocaya.
Rose Scarlet.
Dinliyorum.
Hızlı adımlarla ama koşmadan müdüre!
içimdeki olaylar dışıma yansımıştı ve ağazımı burnumu bükerek 'emret've küfür temalı şeyler saydırıyodum.
O pis sürtük de müdürün odasındaydı.Kahr etsinki bir detay vardı.O müdürün kızıydı.
{altı çizililer iç ses}
Rose Scarlet sıçışının ve sıvayışının tarihini kutluyoruz,müdür araya girdi ve.
Sadece neden dedi ama C.ye dönüp.Rose'a neden bulaşıyorsun?Dedi ve kendi kızını elleriyle disiplin kuruluna götürdü.Ve kazanan bendim o ise R.I.P iç sesime bir piç gülüşü yolladım ve havalı havalı sınıfa dönerken sevgili ayakkabımın bağcığına basmasaydım vre afrika yerel dansı yapmasaydım kesinlikle havalı olabilirdim.😉

Sınıftan içeriye daldım.Ve hocanın olduğunu farketmediğim için kapıyı çalma merasiminde bulunmamıştım.Hoca bana döndü ve şimdi o kapıdan çık kapıyı tıklat ve özür diliyerek içeri gelmek için izin al!, dedi yalak.
Hayır dedim ve kalbinde kırılmadık yer bırakmayan kıza andaval gibi baktıkları biçimde bana baktılar veqweqweqqrq diyerek en arka sıradaki yerim olan EMİLYnin yanina oturdum.Hemen Emma arkasına döndü ve çabuk anlat temalı bakışlar attı.
Hıh gidin amk inekleri dersi dinleyin.Mazallah geri kalırsınız.dememle Emilynin karnıma dirseğini geçirmesi fazla uzun sürmedi kendine inek temalı şeyler denmesini hiç sevmezdi.Ama biz napalım tüm notları bi insanın 70 olunca kıskanılıyor.Biz mi biz 45 lerde sürünüyoruzxd.

Bölüm saçma olmuş olabilir ama içimden gelenleri yazdım.Sanırım 2 haftadir yazamiyorum.Kusura bakmayın gencolar.Bidahaki bölümde görüşürüz yorum ve votelerinizi eksik etmeyin.
A-

Türüm Belli DeğilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin