Em'den
Ne diyosun sen Martin ağazından çıkanı duyuyor mu kulağın senin ya hayır Adrian ölmez ölemez yani olmaz.OLMAMALI.
Son hatıladığım şey Martini üzmem sonrasında odada bulduğum şırıngayı koluma geçirmem.Meğer ki bu eğer Rose üzülürse unutturmak içinmiş ne mağnaysa.Sanki uyanınca sormıcak Adrianı.
Kolumdaki serumu şıpık diye bi çırpıda çıkardım.Martin uyuyordu.Bu benim işime geldi.Hemen afyon 7p mi çıkarıp Emma yı aradım.Odalarını sordum ve Martinden hızlıca kaçarak bi yandan da avatar gibi koşarak 144. odaya ulaştım.Bu ne amk cmlar 144p gibi.içeri girdiğimde rose yarı aygın yarı baygın yatıyordu.Hemen yanına gittim.Ona sıkca sarıldım.Omzumda ağlamaya başladı.ROSE VE AĞLAMAK imkansız gibi bişeydi.Bi anda sanki ikimizinde aklında ''biri can veripte ölsem gitmem diyodu gitti' yankılandı.ne de olsa adri benim arkadaşımdı.ve şimdiyse sonsuzluktu.karanlıktı.bi an rose baktım.çökmüştü.benim de ondan çok bi farkım olmadığına emindim.bi anda odaya mart emma ve tyler girdi.
martin den bi fleşbek
kafamı kalırıp ilk saate sonra emilye baktım.yoktu.yüksek ihtimal roseun yanındayfı koşarak 144. odaya girdim.camdan baktığımda ikisi de ağlıyordu.ama emilynin serumu bitmemişti.
şincike gelelim
emilyi direk kucağıma alıp odaya götürdüm.fesatmısınız gardej hastane odasına.koluna serumu taktım.ağlamaktan harab olmuş.ve yarı baygındı.sanki ruhu çekilmiş gibiydi.sonra emily olay yeni idriak etmiş olacakki bağırmaya başladı.'SEN NE DURUYOSUN MARTIN AĞLASANA AĞLA ADRIAN NERDE ÖLDŬ SEN NEDEN AĞLAMIYOSUN YA O YOK ARTIK .YOK YOK YOK. O BIZIM ARKADAŞIMIZDI ŞIMDI KOCA BI SONSUZLUK SEN HIÇ BIŞEY YAPMIYOSUN AMA NERDEYSE ÖLDŬ DIYE HALAY ÇEKECEKSIN.BIDE TUTMUŞ BENI ROSENIN YANINDAN ALIYOSUN.YAZIK ÇOK YAZIK ONUN YANINDA OLMALIYIM SENSE BURDA BENI TUTUYOSUN SIKERIM SERUMUNU.
iyice sinilenmişti ben sadece ağlamakla yetindim.o ise koşarak çıktı odadan ben napacaktım onsuz.ona zaten aşıkmıyım bilmiyorum.rose ondan daha güzel o ise tipsiz bir hobit ben ... ne diyorum ya emily nolur gitmeeee diye bağırdım.son gücümü kullandım en son hatırladığım kafamı çarpıp her yerin kan olması.EMILYDEN MARTININ AMELIYATI
inanmıyordum.onu bırakıp gitmiştim.adrian mezarda.martin ameliyatta.ben perişan.rose helak olmuş.emma hayatı unutmuş.tyler ise kafsı yemişti.ne oldu bize böyle...
trend de 1000. olmuşuz ve 13 bölümde sadece çok teşekkür ederiz. -A-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Türüm Belli Değil
VampirAdım Rose 2000 yılında doğdum. Annem ve babam insan-yani en azından ben öyle biliyordum- ben ise ııı...şey türüm belli değil. İnsan, vampir ve kurtadam birde kanatlar. Melezim ama hemde değilim. Dediğim gibi türüm belli değil. 16 yaşımda beni yet...