5. bölüm

93 7 4
                                    

Okul açildiği gün
Neymiş okula yeni gelmisiz neymis  yıllık uaptiracakmişiz banane ya yıllıktan neyaeki sınıf az kisi

            -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

Ya hiç bu kadar çirkin forma gördününüzmü? Etek çok uzun yani bana göre uzun. Üstümdekinden bahsetmiyorum bile.

Her neyse okula girdik sınıfımızı öğrendik ve şuan sınıfa çıkıyoruz. Sınıfa girmemizle bütün gözler bize döndü. Hoca sınıftaymış.

"Evet kızlar kendinizi tanıtın"

"Benim adım Rose, bem melezim."

Şimdilik sadece melez olduğumu öğrenmeleri yeterli.

"Adım Emily, vampirim"

Hoca:" Eğer kendinizi tanıtmanız bittiyse boş yerlere oturabilirsiniz."

Emiy ile yan yana bir boş sıraya oturduk.

             🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

Ders başladı ama bütün gözler hala bizim üstümüzde, ve bu beni rahatsız ediyor. Ama Emily halinden memnun gibi. Sıkıncı bir dersten sonra tenefüs zili çaldı. Tuvalete gitmem lazım, hiç kusura bakmayın ben kibar değilim lavabo diyemem. Emily ile tuvalete gittik. Ve kapıdan içeri bir sürtük girdi. Çakma sarışın ve makyajdan asıl yüzünü göremiyorum.

"Bak Rosecim bu okulun en güçlü kızı benim ve tabikide en popileri. Yani yolumdan çekilsen iyi olur senin gibi bir ezikle uğraşmak istemem."

Ah tabi ne demezsin en güclü oymuş! Külahıma anlatsın.

"Bak kızım seninle uğraşmak istemem, şimdi defol git benim sinirimi bozma. En güçlü oymuş, hiç güleceğim yoktu!"

"Gitmezsem ne olur? Ağlarmısın?"

"Evveeet şimdi sinirlendim işte! Ne olur ben sana söyliyim, ağzınla burnun yer değiştirir."

"Ay çok korktum" yanındaki iki kuyruğa dönüp " Beni tehdit edeni aklamdıralımmı kızlar?"

Yavaş yavaş bana yaklaştı elini tam boğazıma götürürken elini tuttum.

"Eline koluna hakim ol! Aksi takdirde o elini kırarım."

Dedikten sonra çatırtı sesini duyana kadar bileğini çevirdim. Yanındaki iki kuyruk koşarak uzaklaştı. Emily ise müdahale etmeden sırıtarak beni izlemeye devam ediyor.

Sürtüğün kolunu bırakıp sınıfa doğru yürümeye başladım 5 dk geçmiş olacakki bileği düzelmiş. Yanıma koşarak geldi

"Sen kimin bileğini kırmaya cesaret ediyosun?"

"Bir sürtüğün"

            °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
   Sınıftakiler sessizce olayı izliyor.

"Sana bunu ödeticem! Adım Caitlin bu adı unutma ve bu yüzüde"
Diyerek yanımdan hızla uzaklaştı.
Yüzünü şeytan görsün senin.

Sırama oturdum Emily de yanıma oturdu bütün gözler bize dönük olduğu için ve bende bunu sevmediğim için çıkıştım.

"Ne bakıyordunuz? Hiç mi kavga görmediniz? Dönün önünüze."

Sessizce önlerine döndüler, o arada Julia nın bana doğru yaklaştığını gördüm.

"Aferin iyi benzettin kuzen, neden bilmiyorum ama kimse ona çıkışmaya kalkışmaz."

"O zaman bu ilk olmuş."

"Aynen öyle"

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Bu bölümğ kısa bitiriyorum
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.

Türüm Belli DeğilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin