- Reason 1-

2.9K 195 3
                                    

Zrovna jsem si dobalila kufr, když se ozval zvonek. "To je Josie!" zavolala jsem mezitím, co jsem sbíhala schody. Prudce jsem otevřela oči a usmála se na svou nejlepší kamarádku. Josie byla na měsíc na Malorce, takže jsme se neviděli. Ale teď.. až dokonce prázdnin budeme na její chatě, kde si to užijeme.

"Evie!" vypískla nadšeně Josie a vrhla se mi okolo krku. Začali jsme poskakovat na jednom místě a hodně lidí by si určitě o nás pomyslelo, že nejsme normální. Ale tohle se stane, když od sebe oddělíte dvě nejlepší kamarádky na tak dlouho. 

"Bože sluší ti to!" pochválila jsem jí její nový vzhled. Vlasy měla o pár centimetrů zkrácené a její pleť byla dokonale opálená. Vtáhla jsem jí do domu a už jí vlekla nahoru po schodech. "Musíš mi o všem říct! Co se tam všechno stalo? A co Matt? Jak tu vzdálenost zvládl on?" Matt byl její přítel už od prváku.

"Dobře," usmála se a skočila na mou postel mezi rozházené oblečení. "Všechno jsem ti napsala, Evie.." 

"Já vím," zasmála jsem se. "Ale chtěla jsem to slyšet na živo! Opravdu to tam bylo tak nádherné, jak na fotkách?" 

"Ještě hezčí!" zasmála se. Najednou zvedla moje triko. "Nemáš to nový?" 

"Jo mám," přikývla jsem. "Koupila jsem si ho před týdnem." 

"Ty jsi byla nakupovat beze mě?" nadzvedla jedno obočí.

"A co jsem měla dělat?" odpověděla jsem. "Celý den jsem se nudila, tak jsem něco potřebovala dělat." 

"Dobře bude ti odpuštěno, jestli si to triko budu někdy moct půjčit.. Je dokonalý!" mrkla na mě a já se znovu zasmála. Konečně jsem měla Josie zpátky.


Když jsme dojeli konečně před chatu, nadšeně jsem vystoupila. Jak mi tohle místo chybělo! Milovala jsem to tady od prvního okamžiku. Vytáhla jsem si z auta kufr a s Josie jsme se vydali do našeho společného pokoje. Pustili jsme si hudbu a začali vybalovat věci. 

"Půjdeme do bazénu?" zeptala se Josie, když jsme byli hotovy.

"Jo klidně," přikývla jsem. Obě jsme se převlékli do plavek a vydali se k bazénu. Byl nádherný slunečný den. Položili jsme si ručníky na lehátko a skočili do vody, která krásně ochlazovala. 

Ve vodě jsme blby asi další dvě hodiny. "Vidím, že jste začali beze mě." ozvalo se od lehátek. Přestala jsem na Josie cákat vodu a podívala se ven. Scott, Josiin strýc stál venku a vedle sebe měl svoje tašky. Stejně jako mnohokrát předtím jsem cítila motýlky v břiše. Vlasy, které měl minule dlouhé si zkrátil a teď vypadal ještě líp. Na sobě měl kostkovanou košily a džínové kraťasy. 

"Scotte!" vykřikla nadšeně Josie a vylezla z bazénu. Vrhla se mu okolo krku a on jí se smíchem objal. Bylo mu naprosto jedno, že bude mít mokré oblečení. Doplavala jsem ke břehu a vylezla. Vzala jsem si svůj ručník a omotala ho okolo sebe.

"A ty mě neobejmeš?" ozval se Scott, když jsem se vydala do domu. Zasmála jsem se a vrátila se k němu. Omotala jsem ruce okolo jeho krku a on si mě k sobě přitáhl. "Vypadáš dobře, Evie." zašeptal mi do ucha a já cítila jak rudnu.

"No to už asi stačí!" zatleskala Josie. "Scotte měl by sis dát věci do pokoje. Večer chceme jet s Evie do baru, tak doufám, že se přidáš!" 

"Blázníš?" vykulil oči. "Do žádnýho baru, nepůjdete. Nejste na to dost staré." 

"Promiň Scotty, ale rozhodně nebudu poslouchat to co mi říkáš. Už jsem dost stará," zavrčela Josie a prošla kolem něho. Nezapomněla do něho narazit ramenem. Josie zmizela v domě a já venku zůstala jen se Scottem. 

"Nemyslela to tak," řekla jsem na její obranu. "Má tě ráda." 

"Já vím," povzdychl si a prohrábl si vlasy. "Však já jí mám taky rád. Neberu jí jako neteř, ale jako sestru." Scott se na mě podíval a široce se usmál. "A co ty a tvoje prázdiny? Jak sis je zatím užila?" 

"Znáš mě," pokrčila jsem rameny. "Celou půlku prázdnin jsem strávila doma u bazénu a četla si knihy." 

"A nějaký kluk na obzoru?" zeptal se a já cítila jak začínám rudnout. Nelíbilo se mi, že s ním probírám zrovna toto téma.

"Žádný." dostala jsem ze sebe. "A ty? Nějaká holka?" povedlo se mi usmát.

"Jo vlastně jo.." přikývl s úsměvem. "Je to spolužačka a celkem dost si rozumíme." 

"To je skvělé," špitla jsem a kmitla očima k domu. "Měla bych jít za Josie. Zatím se měj, Scotte." rychle jsem se rozloučila a bez dalšího slova jsem spěchala do domu.



Důvod #1 

"Miluju když se na mě usmíváš." 

Reason why I love youKde žijí příběhy. Začni objevovat