"Hlavně potichu," zašeptala jsem, když jsme lezly oknem ven.
"Neboj se, Scott tady má tu svou nádhernu," zamumlala Josie a seskočila. Dopadla na obě dvě nohy a rozhlídla se. "Tak pojď," houkla na mě a já skočila. Dělaly jsme to už tolikrát, že jsme v tom byli už profíci.
"Řekni mi něco o tom klukovi," řekla, když jsme se vydali k táboráku.
"Byl opravdu milý," řekla jsem. "Jmenuje se Brian a vlastně jsem ho ještě moc nepoznala, ale věřím, že bude fajn."
"No tak aspoň zapomeneš na Scotta," pokrčila rameny Josie a já cítila v hrudi nějaké píchnutí a oči se mi zalily slzami. Josie si toho všimla. "Promiň, neuvědomila jsme si to."
"To je v pořádku." zamumlala jsem. "Jen o něm dneska už nemluv." Josie přikývla a bezeslova jsme došli k táboráku.
"Evie!" zavolal nadšeně Brian, když nás uviděl přicházet. Zvedl se o táboráku a doběhl k nám. "Jsem rád, že vás tady vidím. Ty musíš být Josie." mrkl na ní a Josie přikývla. "Tak pojďte," Brian mě vzal za ruku a já se na Josie překvapeně podívala. Jen se na mě usmála a vydala se za námi. Došli jsme k ohni a všichni se na nás podívali. "Lidi toto je Evie a Josie. Holky toto je Megs, John, Peter, Amanda a Delfie."
"Ahoj," usmála jsem se. Brian se posadil a já dostala místo vedle něho. Josie si sedla naproti mezi Petera a Amandy.
"Takže vy jste tu na prázdninách?" zeptal se John.
"Jo," přikývla Josie a vzala si od něho kelímek s pivem. "Moje rodina tady má chatu."
"Skvělý," usmál se Peter a já si uvědomila, že mě Brian pořád nepustil. "A to jste tady sami, nebo-"
"Hlídá nás její strýc," řekla jsem a snažila se přitom nedat znát, že jsem do něho už roky zamilovaná.
"Tak to ujde," pokrčila rameny Megs a napila se z kelímku.
"Dáš si?" zašeptal mi do ucha Brian a nabídl mi jeden z kelímku. Přikývla jsem a vzala si ho od něho. Napila jsem se a hořká chuť mi projela krkem. Celý večer probíhal skvěle. Všichni byli milý a srandovní. Hlavně Peter uměl říkat vtipy. Najednou se, ale Josie celá napřímila a dívala se na něco za mnou.
"Co se děje?" zeptala jsem se a otočila se. Scott přicházel k nám a nevypadal spokojeně.
"Kdo to je?" zeptal se Brian.
"Můj strýc," odpověděla Josie a zvedla se. Udělala jsem to stejné.
"Jdeme domů," oznámil Scott když k nám došel. "Myslím, že tahle párty skončila."
"Dej si pohov kamaráde," ozval se Brian a postavil se vedle mě. Objal mě okolo pasu a já si všimla jak se Scott podíval na jeho ruku.
"Mám je na starost a já jsem řekl, že jdou domů," zavrčel a chytl mě za paži. Brianuv stisk zesílil.
"Pusť jí," zasyčel Brian. Všimla jsem si jak se Peter s Joshem postavili, aby mohli zabránit rvačce. "Myslím, že si Evie může dělat co chce."
"Scotty za chvilku dojdeme," ozvala se Josie. "Opravdu."
"Půjdete hned." stál si za svým a podíval se mi do očí. "Evie-"
"Ne-" zakroutila jsem hlavou a vytrhla jsem se mu. "Proč se nevrátíš za tou tvou holkou?" v očích se mu objevila bolest. Nechápala jsem to.
"Tak jo-" o krok ucouvl. "Ale ať jste do hodiny zpátky." potom se otočil a odešel.
"Co to je sakra za idiota?" zeptal se John. Zamotala se mi hlava, ale Brian mě naštěstí držel.
"Jsi v pořádku?" řekl a pohladil mě po tváři. Podívala jsem se na Josie, která mě ustaraně sledovala.
"Jo," zamumlala jsem. "Možná bychom s Josie měli jít."
"Co blázníš?" zasmála se Megs. "Dal vám přece hodinu tak tu s námi ještě chvilku zůstaňte."
"Megs má pravdu," přikývla Josie a znovu si sednula. "Ještě půlhoďky, Evie." usmála se a já se podívala na Briana.
"Prosím," zašeptal.
"Tak dobře," přikývla jsem nakonec a znovu se posadila. Brian se usmál a přitáhl si mě k sobě. Položila jsem si hlavu na jeho rameno.
Důvod #5
"Miluju, tvůj dotek."
ČTEŠ
Reason why I love you
RomancePředstavte si, že máte kamarádku. Ta kamarádka má strýce. A co víc, je jen o čtyři roky starší než vy. Evie takovou kamarádku má. Ponořte se do příběhu, kde v každé kapitole, Evie píše důvod proč Scotta miluje.