-Reason 6-

1.9K 172 7
                                    

Když jsem si šla ráno pro pití, v kuchyni jsem narazila na Riley. "Jé ahoj Evie," široce se usmála a já si všimla, že má jedno ze Scottovich trik. "Slyšela jsem, že jste byli s Josie u táboráku.. Já říkala Scottymu, aby vás nechal, že jste rozumné." 

"Aha," zamumlala jsem a prošla kolem ní. Otevřela jsem lednici a vytáhla si džus. "To je od tebe opravdu milé, Riley." 

"Ale to nic," zasmála se. "Scottovi na vás opravdu záleží."  

"Je to Josiin strýc," přikývla jsem. "Je jasný, že mu na ní bude záležet." 

"Ale ty jsi pro něho nic, ne?" překvapeně jsem se na ní podívala a zjistila, že její úsměv zmizel. "Proč se stará i o tebe?" 

"Jsem její nejlepší kamarádka," zamumlala jse. Riley se zasmála. 

"Vůbec se mi nelíbí jak se na tebe kouká," řekla a postavila se předemě. "Takže ti to řeknu jasně, Evie-" ušklíbla se. "Drž se od Scotta dál." zasyčela mi do obličeje.

"O co tady jde?" v kuchyni se objevil Scott a přejel nás pohledem. Nasucho jsem polkla a nasadila o úsměv.

"O nic," řekla jsem. "Jen jsme si povídali," rychle jsem prošla kolem něho a zamířila do pokoje. Zavřela jsem za sebou dveře a posadila se na postel. Někdo zaklepal na dveře a já si setřela slzu, která mi vytekla z oka. "Dále!" zavolala jsem a dveře se otevřeli.

"Opravdu jsi v pořádku?" zeptal se Scott a prohlídl si mě. Vklouzl dovnitř a zavřel za sebou dveře. "Jestli ti Riley něco řekl-"

"Všechno je v pohodě," skočila jsem mu do řeči. "Měl by si jít za ní." zvedla jsem se a otočila se k oknu. Scott pomalu přešel ke mě a položil mi ruku na rameno. Potom mě pomalu otočil k sobě a zastrčil mi uvolněný pramen vlasů za ucho. 

"Evie-" zašeptal.

"Evie proč jsi mě sakra nevzbudila?" do v pokoje se vřítila Josie, ale zarazila se hned jak nás uviděla."Ruším?" Scott ode mě odstoupil a zakroutil hlavou.

"Z Riley jedeme do města.. Vrátíme se až večer." řekl a odešel pryč. Zavřel za sebou dveře a Josie se na mě nechápavě podívala.

"O co tady zrovna šlo?" zeptala se.

"Já nevím," pokrčila jsem rameny. "Vím jen to, že Riley je psychopatka." 

"O čem to mluvíš?" 

"O tom, že mi řekla ať se držím od Scotta dál. A nevypadala moc přátelsky," ušklíbla jsem se. "Je to kráva, Josie. Měla jsi pravdu." 



Seděla jsem u bazénu a namáčela si nohy. Josie byla zrovna vevnitř a chystala nám pití. Najednou ke mě někdo ze zadu přistoupil a zakryl mi oči. "Ahoj," zašeptal mi chraplavý hlas do ucha. 

"Briane," vydechla jsem s úsměvem a Brian oddělal ruce z mých očí. Vyskočila jsem na nohy a otočila se k němu. Potom jsem ho objala okolo krku a on omotal ruce kolem mého pasu. Políbil mě do vlasů a já se zasmála. "Co tu děláš?" 

"Chtěl jsem tě vidět," vysvětlil. Josie si za námi odkašlala a Brian se zasmál."Vás obě, samozřejmě." 

"Briene, ty jsi tak hodný," usmála se Josie a natáhla k němu plechovku se šťávou. "chceš?" Brian si jí od ní s úsměvem vzal a Josie mi podala další. "Klidně tu můžeš zůstat, aby sis užil naší společnosti." 

"To bych moc rád," přikývl Brian a já zadržovala smích. "Proč jsi dneska tak veselá?"

"Protože jí má přijet Matt.. Její přítel," vysvětlila jsem. Josie nadšeně přikývla a odožila svou plechovku na stolek. 

"Mohl bych s tebou mluvit o samotě, Evie?" zeptal se Brian. 

"Jasně chápu," ozvala se Josie. "Zajdu si dovnitř pro brýle." když odešla, tak jsem si založila ruce na hrudi a s úsměvem se podívala na Briana.

"Tak co se děje?" zeptala jsem se. 

"Chtěl bych tě pozvat ven.. Ale jen my dva.. chápeš něco jako-" 

"Rande," dořekla jsem za něho a on přikývl.

"Takže- co ty na to?" usmál se a natáhl se po mé ruce. Propletl si se mnou prsty a já přikývla. "Půjdu ráda." 

"Jsem zpět!" Josie vyšla z domu a změřila si nás pohledem. "O co jsem přišla?" podívala jsem se na Briana a odpověděla.

"Brian mě pozval na rande a já řekla ano." 

"To je skvělý!" vypískla nadšeně a doběhla mě obejmout. "Tak já dneska večer budu s Mattem a vy dva si to můžete užít." 

"Mluvil tady někdo o mě?" ozvalo se Josie za zády. Rychle se otočila.

"Matty!" vykřikla a rozběhla se do jeho náruče. "Bože tolik si mi chyběl." přitiskla rty na ty jeho a Matt se s ní zatočil dokola. Potom se podíval na mě.

"Ahoj," usmála jsem se a došla k němu. Objala jsem ho a on si všiml Briane.

"A ty jsi?" nadzvedl jedno obočí.

"Jsem Brian," představil se a natáhl k němu ruku.

"Dneska večer má rande s Evie," vysvětlila Josie. Matt překvapeně zamrkal a podíval se na mě. Přikývla jsem a on se podíval znovu na Briane, ale tentokrát s úsměvem.

"Buď na ní hodnej, kámo. Evie je speciální." 


Důvod #6

"Miluju tvojí starost." 

Reason why I love youKde žijí příběhy. Začni objevovat