Crezi că...

33 7 1
                                    

  Eu încă plâng, dar nu mă lași să zâmbesc, uneori facem lucruri pe care le regretăm. Cel mai urat e că ai plecat, fata pe care o iubesc, m-ai lăsat baltă, am regrete, o amintire plânge , nu voi uita că ești lumina mea.... Nu te înțeleg, de ce durează așa de mult să îți respecți promisiunile...
   Fata mea, îmi dau seama că viața e schimbătoare, vrei sa te iubesc, să te fac fericită....Îmi dai motive?
   Știu că ai plâns destul, că ai suferit, acum e randul meu, dar , atât de rău? 
   Timpul trece, nu mai vreau lacrimi din partea mea și din a ta la fel. Știu că te-am făcut și fericită, mă gândesc la tine.. Simt că doare , doare tare, mai tare decât te-a durut pe tine...... Mă calci în picioare, inima mea așteaptă o îmbrățișare, ți-am oferit inima și nu ți-a fost de ajuns, am înțeles, pierd dacă nu prețuiesc, dacă te întorci, nu mă mai găsești... Mereu mi-am dorit să te văd, dar acum suna prost... Am oferit tot ce am avut, ca un pachet de cărți, mă întreb dacă îți e bine...
   Vreau sa te am, să te țin de mână, dar visul acesta, cu timpul nu-l mai vreau... Dar stii că tu ești tot, știi că doar cu tine sunt eu și timpul trece mai greu fara tine... Nu am destule cuvinte să-ți spun ce vrea inima mea. Dar sunt dezamăgit de tine, nu mai am încredere în tine.
   M-am înșelat, nu ești ceea ce credeam eu, in urma nu mă uit, mereu ai știut să nu-mi fie bine. Orgoliul tau a depășit sentimentul de a iubi, in inima mea e pustiu, o să treacă, rup totul în două....Prefer să plec, dar nu vreau sa te fac să suferi. Lumea mă cunoaște, știe că sufăr. Lacrimile mele o sa spele rana bine, nu mai vreau să știu nimic de noi, dezamăgirea nu se împarte în două.
  Amintește-ți de mine, de cat am suferit. Știi că toate trec și că vin altele, amintește-ți momentele in care îți spuneam cat te iubesc și lăsam cărțile pe față, amintește-ți de iubirea noastră, stelele sunt in stare să ți le aduc. Nimic nu o sa ne despartă , trăim un basm, vorbele nu ar trebui să doară, dar mă rănesc atât de mult, mereu pui sare pe rană...

File din povestea meaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum