Inima ei..

19 2 0
                                    

   Inima ei e plina de optimism, de speranțe, vise, încredere... Dar, tu... N-am cuvinte sa te descriu...
   Pentru mine ești un nimeni, un străin.. Ești împreună cu ea, tu ești fericit, mereu ii spui scuze că nu ai timp...Pfff, ce om ocupat ești tu...
   Ea pentru tine face orice ii trece prin cap sa te aibă, te vrea, te iubește... E mică, dar a trecut prin multe, o cunosc nu e ca altele....
   Nu mă bag...Nu vreau sa stric nimic, doar că nu îmi place să o vad așa... Nici nu o suni, tu ai posibilitatea...
  Crezi că prietenii ei o ajuta? Crezi că sunt alaturi de ea?
  Te înșeli, știu că nu vezi asta, dar daca vezi, nu cred că ști la cine mă refer... O lași pustie, o lași singura, în întuneric să te strige cu gura închisă...
   Încetează să o mai faci să se simtă prost. Ea plânge, tu zâmbești. Ea te iubește, tu te joci, e o simplă joaca. Ea așteaptă un mesaj, tu te distrezi. Ea te vrea, tu vrei ceva mai bun. Ea așteaptă să te vadă, tu eviți ziua... Nu îți bate joc de sentimente și de ea. Totul trece, dar sentimentele rămân că vorbele ei nu sunt frunze-n vânt. Ai întrebat-o de ce plânge?
   Tu ești un prost, un minut in brațe nu o poți ține... Când o sa rămâi singur o să-ți dai seama, dar tot nu o sa te doară cum o doare pe ea...
   A crezut in tine și ai dezamăgit-o, nu are putere să spună ce simte, se ascunde de mine... O pui la pământ că o lovești atât de tare.... Incerc sa mai zâmbesc, dar nu pot!!! Când îi văd ochișorii de fetiță nevinovată și tristă, mă apucă pe mine plânsul....
   Degeaba scriu dacă toți care își ignoră iubitele fără motiv nu se simt... Recunosc, eu nu prea vorbesc cu pitica mea....Dar când vorbesc cu ea, mă revanșez...

File din povestea meaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum