Nu pot spune că sunt fericit , sau că sunt trist. Nu pot spune că îmi e bine, sau rău.. Nu pot spune nimic, pentru că eu vreau să îți spun ție, pentru că eu te vreau pe tine.
Vreau sa te văd, să mă iei în brațe, să îmi spui mereu că mă iubești.
Și eu te iubesc mult mult mult de tot, dar nu pot să îți spun.
Vreau sa te văd, macar 2 minute sa mă uit în ochii tăi... Măcar, măcar o îmbrățișare să-mi dai..
Înțeleg, nu sunt băiatul ăla perfect. Sunt băiatul ăla cu sentimente ascunse care nu vorbeste, stă mereu in cameră și se ascunde de ochii lumii, să nu-l critice lumea.
Prefer sa stau în casă, ascultând muzică, sau să când la chitară, poate chiar cu vocea...
Recunosc, îmi e dor sa stau afară cu amicii mei, cu gașca mea, îmi e dor de Max, chiar daca o persoană atât de dragă mie, atât de drăguță. Dacă îi spunea mușcă, sărea pe mine. Îmi e dor de clipele când Max sforăia, când de juca cu adidașii mei. Mereu îmi fura din lucruri.
Îmi e dor sa fiu un copil, să stau afară mereu, chiar daca eu mă plimbam peste tot... Nu mai vreau să călătoresc, prefer să rămân în România..
Îmi place priveliștea din Franța, am ajut un apartament mare, dar nu îmi plăcea să stau acolo. Îmi plăceau străzile din Anglia, Londra și Coreea..Dar nu îmi plăcea să locuiesc acolo.
Vreau sa stau o perioadă cu familia mea, tatăl meu a plecat cu cele două surioare, le iubesc enorm de mult. Mătușa mea nu mai vrea să mă mai vadă, mama mea adoptivă nu știe cum să mă facă fericit, bunica mea mă îndoapă cu mâncare.....
Poate am o viață fericită, dar eu nu o consider așa.
Vreau sa te văd! Să ne plimbăm, să...Să mă iei în brațe și să-mi spui că mă iubești, mamă îmi lipsești..
CITEȘTI
File din povestea mea
RomanceGândurile mele aruncate pe o foaie, șterse cu lacrimile îngerilor căzuți!