Întoarce-te, te rog

18 4 0
                                    

   Bună mamă, știu că mă poți vedea, știu că mă ajuți, știu că mă vrei lângă tine...
   Îmi pare rău mama, nu am vrut sa ajung ce am ajuns acum, nu vreau sa mai am probleme, vreau la tine mamă... Îmi lipsești foarte mult!
   Nu cedez orice ar fi! Îmi urmez visele, nimeni nu mă poate opri, îmi urmez calea... O să ajung și eu dincolo de nori, mamă, unde ești când am nevoie de tine?
   Se apropie 8 martie, este un coșmar, te vreau aici, aproape de mine, nu mai pot sta fără tine, mamă te rog, de ce mi-ai făcut una ca asta...
   Am o nouă mama, o cheamă Angela, este o persoană minunata, dar nu te poate înlocui... Vreau sa termin liceul de arte, să ajung ce voiai tu!
  Mamă, eu te iubesc, te vreau aici, nu pot sta fără tine.
  Știu că am fost un copil problemă, ieșeam seara afară fără știrea voastră, plecam de la ore, veneam la 3-4 dimineața acasă, mă certam cu voi , nu stăteam cuminte la ore....  Consum alcool, fumez, fac ce mă taie capul... Dar ușor, ușor, renunț la tot... E vina mea că nu mai ești aici, e vina mea pentru tot, mamă iartă-mă, e vina mea... Dacă ascultam tot ce îmi spuneai, dacă eram cuminte, dacă eram copilul ăla perfect....

   Dacă eram ce voiai poate mai trăiai, vreau să îți dăruiesc o floare, o stea de pe cer să-ți mai arăt, o felicitare să-ți dăruiesc... Un lănțișor să-ți cumpăr...
   Aveam șase anișori, mi-ai luat un lanț de aur, încă il port...
   Îmi amintesc mereu de tine, toate lucrurile de valoare, sunt la mine in apartament, mamă... Te rog, întoarce-te la mine, la tata, la sora mea mai mica, la mătușa mea...
    Cel mai tare doare este că de 8 martie...Nu îți pot vedea locul de odihnă....
  Iartă-mă mami....Nu am vrut ..

Nu am vrut

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
File din povestea meaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum