Îmi pare rău că sunt așa, îmi pare rău că am probleme extrem de mari. Îmi pare rău că nu te pot vedea , că nu te pot lua în brațe, îmi pare rău că nu sunt acel băiat pe care-l vrei si-l visezi .
Vreau să mă uit în ochii tăi, să îți spun că totul o sa fie bine, vreau sa te țin în brațe, să te simți protejată de tot răul ce ne înconjoară.
Te iubesc, scuze că nu îți spun prea des, scuze că sunt acel băiat rău, ignorant obsedat de petreceri și jocuri. Îmi pare rău că nu am timp pentru tine că nu pot să vin la tine că nu pot să îți spun tot ce simt.
Vreau să mă înțelegi și tu, că nu pot face tot ce îți dorești, nu pot să vorbesc mereu cu tine, am liceu, e stresant, am atâtea de făcut și pe tine te pun pe ultimul loc chiar daca meriti sa fii prima.
Ești singura care îmi alungă stresul, ești cea mai frumoasă fată de pe lume, știu că sunt atașat de o persoană mai apropiată mie, știi că o iubesc și îmi e ca o soră mai mică. Tu ești prima și nu mai vreau lacrimi din partea ta, vreau să mă consideri un băiat normal.
Am note bune, dar muncesc pentru ele. Îmi pare rău că nu am timp pentru tine, știi că mă doare, știi că plâng mereu când te fac să suferi.
Tu ești lumina mea, dar poate pentru tine există și altul, nu mă deranjează, vreau să îți văd zâmbetul ăla drăgălaș!
Ești o persoană drăguță, chiar dacă ești o piticanie de fată. Ești frumoasă, chiar daca lumea te critică, ești deșteaptă in felul tău.
Cu prima ocazie, o sa vin și îți promit că nu o sa regreți.
Te iubesc pitic.
CITEȘTI
File din povestea mea
RomanceGândurile mele aruncate pe o foaie, șterse cu lacrimile îngerilor căzuți!