#2

25 5 0
                                    

   Poate îmi doresc prea multe, poate cer prea mult de la viață. Vreau sa te schimbi, dar, e vina mea că am vrut sa te iubesc pe tine, este un vis care s-a pierdut către cer. Am încercat să trăiesc, îmi doresc să mă iubești. Poate nu ai fost singura la care m-am gândit, nu știu dacă poți lupta pentru noi, nu am vrut sa te rănesc.
  Repet, e vina mea că am incercat sa te iubesc, să trăiesc alături de tine.
   Asi vrea sa te doară pe tine sa vezi cum e sa fi în locul meu. Totul a fost o întâmplare, calc pe orgoliu și tu calci pe inima mea. Ce simt acum tu niciodată nu o sa ști.
   Vreau sa privim la stele, amândoi să ne ținem de mână.
  Vin altele și tu o sa fi istorie, dacă nu lupți, nu câștigi. Îmi cer scuze pentru momentele pe care le-am petrecut.
   Mă pierzi, o pierzi, ii pierzi. Eram in stare să-ți aduc și curcubeul de pe cer...
  Sunt lacrimi, care curg șiroaie, le las să curgă.
Ai spus sa am încredere, tot ce am obținut au fost vânătăi... Incerc să-mi vindec sufletul. Inima îmi pompează in vene, ură. Țin privirea unde o sa mă duc, în pământ că nu-mi place pe pământ. Totul este fals, mai ales tu, nu te recunosc. Dragostea nu o poți controla, ai dreptul să îți cauți fericirea.
  Mai bine stau și sufăr în întuneric, să privesc în jur, ți-am dat iubire, dar lacrimile ating foaia...
Nu pot tine in mine atâta durere. Ăsta e începutul, dar defapt e sfârșitul...
Acum nu știu ce se petrece, nu mai știu să zâmbesc, acum totul este gol.. Eu m-am schimbat, acum e randul tau, nu mai sunt scutul la durere.
 

File din povestea meaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum