Arkamda...

226 12 9
                                    

             Merhabalar bu kitapta kimseden alıntı yapılmamıştır. Hepsi kendi emeğimizdir. İyi okumalar...
          Okuldan yeni gelmiştim. Üstümü değiştirdikten sonra atıştırmalık birşeyler yemek için mutfağa indim ve kendime tost yapıp odama çıktım.  Ödevlerimi yapmak için çantamdan çıkardım ve masanın üstüne koydum. Birden telefonumun çalmasıyla irkildim ve bilmediğim bir numaranın aradığını gördüm.
" Alo kimsiniz?" Dediğimde sesimi duydum. Kendimle konuştuğumu fark edince telefonu kapattım. Arayan numaranın da kendim olduğunu anlayınca içimi kötü bir his kapladı.Nasıl kendimi arıyordum ki?
                                                                                                         ***
Saat gece 10 olmuştu ve bana garip garip mesajlar gelmeye başlamıştı. Kesin biri bana şaka yapıyordu.Artık uykum gelmişti ve ne kadar korksam da uyumaya çalıştım.

     Hala uyuyamamıştım ve saat 1.30'du. Sonra birden telefonuma bir snap geldi ve snapte benim odamın şu anki hali vardı. Etrafıma bakındım ve biri var mı diye dolapların içine bile baktım. Ama bir iz bile yoktu. Sonra bir snap daha geldi ellerimin titremesinden ekrana dokunamıyordum bile ve sonunda snapi açtığımda... Benim arkam görünüyordu.

Arkamı döndüğümde...

Kısa Korku HikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin