Kanepe

148 9 8
                                    

>Merhaba. Uzun zamandır gönderemiyorum özür dilerim ama artık daha sık göndermeye çalışacağım. Lütfen emeğe saygı arkadaşlar. Gerçekten bunu yazarken çok uğraştım.

O akşam eve geldiğimde saat gece 12'yi geçmişti. Anneme geldiğimi haber vermek için bağırarak onu çağırdım. Ses gelmeyince uyuduğunu düşünerek üst kattaki odama geçtim. Uykum olmadığı için bilgisayarımı açıp internetten birşeyler araştırmaya çalıştım. İnternete bağlı gözüküyordu ama hiçbirşey yüklenmiyordu. Çalışması için laptopuma vurdum ve birden ekranda büyük, kırmızı harflerle bir yazı belirdi. 'VURMAK İŞE YARAMAZ'

Tüylerim diken diken olmuştu doğrusu. Herhalde herkes vuruyor diye yazmıştır diye düşünerek başka birşey araştırdım. Yine çalışmadı. Buna bir son verip, tam laptopu kapatacakken ekranda yine bir yazı belirdi. 'KAPATMA... EĞER KAPATIRSAN...' yazıyordu. Artık birinin beni seyrettiği düşüncesine varınca bilgisayarı kapatmadan o halde masaya koydum ve telefonumu elime aldım. Arkadaşlarıma bu olayı anlatacaktım ki mesajı gönderemediğimi fark ettim. 'Gönder' tuşuna tekrar tekrar bastım ama yollamıyordu. Sonra ekrana anında bir yazı geldi. 'Alt kattaki interneti kontrol etmeyi denesene." Yazıyordu.

Korksam da interneti kontrol etmeye indim. Etrafıma bakındım ve internetin kapalı olduğunu gördüm. Açma düğmesine bastım ve odama çıkarken yerde bir kağıt parçası gördüm. Karanlıktan dolayı üstünde yazanı okuyamıyordum. Odamın kapısını açarak kağıdı komidine bıraktım. Annemin odasına gittiğimde, koltukta uyuyordu. Neden yatakta uyumadığını anlamamıştım ama bu evde bir gariplik olduğu kesindi. Büyük ihtimal uykumdan dolayı beynimin bana oyun uyandığını düşünerek yatağıma yattım.

    Sabah uyandığımda herşey normaldi ve mutfaktan annemin yemek yapma sesleri geliyordu. Dün akşamki masaya koyduğum kağıda tekrar bakmaya korktuğum için kahvaltıdan sonra bakmaya karar verdim. Anneme günaydın diyerek sofraya oturdum ve anneme neden kanepede uyuduğunu sordum. Bana garipseyen gözlerle baktı ve odasında kanepe olmadığını söyledi. Ben de rüya görmüşümdür diye düşünerek annemi rahatlattım ve odama çıktım.

     Masadaki kağıdı artık okuma vakti gelmişti ve elime aldım. 'Bunu sabah okuyacağını bildiğim için buraya koydum. Kahvaltı için aşağıya inme çünkü eğer aşağıya inersen neler olduğunu görürsün... kötü şeyler' yazıyordu. Korkarak arkamı döndüm ve annemin odasına doğru gittiğimde annemin odasında olduğunu gördüm. Ama KANEPEDE...

   

     

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 18, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kısa Korku HikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin