Velký den

87 14 3
                                    

Z pohledu Heartle
Zrovna mi maminka nabídla být princeznou! A já jí objímala a říkala jsem: „Maminko, maminečko, to je ten nejlepší dárek k narozeninám!" „Ale no, tak to by už mohlo stačit, Heartle!" řekla klidným tónem mamka.

O 5 dní později
„Vítejte, co byste potřebovala ušít, princezno Celestie?" přivítala nás mile bílá klisna s fialovou hřívou. „Můžu se zeptat, kdo jsi?" zeptala jsem se trochu nesměle. Klisna mi řekla, že se jmenuje Rarity. „Ra- co?" zopakovala jsem část jejího jména. „Rarity, ty hlupáčku" napomenula mě mamka. Začli si povídat a já si zatím prohlížela překrásný butik. „Líbí se ti tu něco?" zeptala se mě mamka. „Ach ano, ty červené šaty s bílou stuhou." odpověděla jsem omámeně. „Ne, tyhle šaty jsou na léto, ale teď je zima." vysvětlila mi Rarity. Mamka se chvíli zamyslela, ale potom řekla: „Tak co třeba tenhle modrý outfit? Je pohodlný a je teplý." Byl krásný. „Skvělé! Je super!" odpověděla jsem vesele. Najednou se rozletěly dveře a vběhla tam tmavě modrá klisna, co neměla oči. Teda měla, ale bílé. „Ahoj Rarity. Potřebovala bych něco na narozeninovou oslavu." vyhrkla ze sebe udýchaně klisna. Po tom, co se trochu uklidnila, řekla: „Floryx má narozeniny a já nic nemám na sebe. Neměla bys něco růžového?". Rarity se zamyslela. „Ano mám. Ale nemyslím si, že to je něco extra." Někam odešla. Přišla s krásnými blýskavými růžovými šaty. Položila je a z pod pultu vytáhla drahokam na provázku. „Tohle, že není nic extra? Tohle by mohla nosit i samotná Celestie." zasmála se tmavě modrá klisna. Já jsem si zatím prohlížela ten přenádherný butik. Vůbec jsem si toho nevšimla, ale omylem jsem narazila do té modré klisny.

A je tu druhá kapitola příběhu! Snad se líbí. Kdo si myslíte, že je ta modrá klisna?😊 Zkuste si tipnout do komentářů. Zase platí ta stejná možnost napsat o děj. Tak zatím! FletnaA

Věnováno PaintSwirl a vegan133 protože vyhráli mou soutěž.

Příběh Heartle Sun [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat