Skvělá zpráva

92 12 12
                                    

Z pohledu Celestie
„Vím, že tě nemůžu držet v zámku věčně, Heartle.” řekla jsem své dceři. „Já vím mami. Ale jak jim to vysvětlíš?” zeptala se mě opatrně. „A komu? Jsi přece princezna!” vysvětlila jsem jí to. Heartle se na mě podívala a znovu se zeptala: „Princezna? A čeho, prosím tě?”. Tahle otázka mě zarazila. Vždyť jsem jí to už tolikrát říkala. Sotva jsem se nadechla, tak řekla: „Jó, jó. Princezna Lásky, to je k ničemu. Láska je přece tak ne---”. Ani to nedořekla a skočila jsem jí do řeči. „Co? Co? Jen to zkus říct! Tak neuznávaná!? To by ses divila, jak se láska uznává!” zakřičela jsem na ni a pak jsem odešla. Bylo mi jí líto. Vždycky jsem chtěla, aby byla veselá a teď je akorát tvrdohlavá. Nedalo mi to a po chvíli jsem šla za ní. Ležela na posteli a četla si knížku. Sedla jsem si k ní a zeptala se: „Co to čteš?”. „Ále. Našla jsem nějakou knížku o magii. A promiň, že jsem říkala to o tý lásce.” odpověděla mi trochu sklesle. Podívala jsem se na ni chápavým úsměvem. „Ty budeš mít za týden narozeniny, že?” zeptala jsem se jí, protože jsem věděla, že potřebuje změnit téma. „Ano. A co má být?” řekla, ale pořád tak nějak smutně. Abych jí trochu zlepšila náladu, tak jsem jí to řekla. „Tak jsem trochu přemýšlela a Equestrii chybí princezna. Nechtěla bys třeba nast---” ani mě to nenechala doříct a už mě objímala a říkala: „Maminko, maminečko, to je ten nejlepší dárek k narozeninám!” Byla jsem tak ráda, že je šťastná.

Tak a je tu první kapitola v mé nové knížce. Heartle vypadá stejně jako Fleur Dis Lee, ale je Alicorn a má červenou hřívu. Napište mi do komentářů, jestli má cenu psát dál. P.S.- Budu všude dávat fotky Fleur Dis Lee, protože nemám Heartle. 😉 Snad vám to nevadí. A kdyby jste chtěli, aby tam bylo i vaše OC, stačí napsat. P.P.S.-trochu jsem se rozepsala. Příští kapitoly budou trochu kratší.

Vaše FletnaA

Příběh Heartle Sun [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat