Z pohledu Heartle
Když jsem zaslechla, jako by někdo poslal mocné kouzlo, šla jsem se podívat. Izzy byla u stropu a posílala kolem sebe jakési kouzla. Né kouzla, ale kouzelné paprsky. Shinino kouzlo jí objalo, ale s Izzy se pořád nic nedělo. Začalo to Izzy obmotávat, ale pořád posílala kouzla. Jedno z posledních mě zasáhlo. Pak už si pamatuji jen bolest.O hodinu později
Probudila jsem se znovu v té jeskyni, ale byla jsem tam sama. Pomalinku jsem se postavila a bála se, co to kouzlo se mnou udělalo. Ale zjišťuju, že se mi nic nestalo. V pohodě tedy jdu k Floryx domů. Tam už nikdo není. Tak se tedy blýsknu domů. Je už večer, tak padnu na postel a usnu.Ráno
Vstanu a podívám se do zrcadla. „Áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá” zaječela jsem. „Moje hříva!” zakřičela jsem znovu. Přiběhli stráže a okamžitě se mě vyptávali, co se stalo. Nejdřív mi nevěřili, ale potom jsem vykouzlila svoje srdce, které umím jen a jen já. Už mi věřili. „A kde je ma- Celestie?” zeptala jsem se. „Dole. Má nějakou návštěvu.” řekli mi. Šla jsem tedy do návštěvní místnosti. Zaklepala jsem a pozvala mě dál. „Dobrý den. Jé ahoj Izzy!” řekla jsem. „Jé ahoj Heart.” pozdravila mě. „Jestli chceš, můžeš tu Invisible provést.” řekla mamka. Jen jsem jí obejmula. Izzy vstala a jen odešla za mnou. Ani si mé hřívy nikdo nevšiml. Odešli jsme tedy do mého pokoje. „To je tvůj pokoj? Přepych!!!!” řekla Izzy a v tu chvíli byla u skříně. Otevřela ji a hned měla venku moje staré šaty. „Ty bláho! Ty by ti sekly!” řekla jsem. „Klidně si je vezmi. Nenosím je.” řekla jsem. „To bych fakt mohla!?” rozzářila se.
Po tom, co jsem jí položila šaty na postel, sedli jsme si na gauč. „Proč si sem přišla Izz?” začala jsem. „No, mamka mi sem šla zaregistrovat nový stav.” řekla a podívala se na svůj přívěsek na krku.Tak máme tu po dlouhé době kapitolu. Tadá! LindaKolajov, co myslíš, že si tam šla udělat do toho zámku?
Názor=komentář budu za to ráda.
Mějte se a čauves!
ČTEŠ
Příběh Heartle Sun [DOKONČENO]
FanficPříběh Alicorní klisničky co vyrůstala v utajení. Dcera princezny Celestie a princezna Lásky. Jednou vyjde do Ponyvylu s pláštěm přes křídla. Spřátelí se s Izzy a Floryx. Ale co spolu zažijí, si přečti v knize. P. S.-speciál za 30 FOLLOW.