kolik že!?

39 5 0
                                    

Z pohledu Heartle
„Abys tomu rozuměla, jsem teď takový falešný Alicorn.” řekla potichu. Jen jsem na ni zírala. Sáhla si na diamant a se světlem se proměnila na Alicorna. Poté si zase sáhla na diamant a proměnila se zpátky na Unicorna.

O hodinu později
Znovu mi leží na stole obálka od Izz. Lehnu si na postel a otevřu ji. Je tam napsáno, že to mám číst v utajení. Vzlétnu tedy nad postel do nebes. Čtu dál.
Ahoj Heartle,
No, jak jsem teď jako Alicorn, tak já, no, jsem, no, prostě princezna smrti. Nepolekej se prosím. Co nevidět se stěhuju někam blíž k zámku. A tak jsem si říkala, jestli bych nemohla nějaký ten čas bydlet u tebe. Mamka mi to dovolila a jestli by tvoje mamka taky, tak bych byla snad nejšťastnější poník na světě. Jo, a ještě něco. Zčernal mi ten růžový flek na noze.
Tvá kamarádka Invisible
Tak jsem se zděsila, že jsem málem vyjekla. Ale nevyjekla. Izz chtěla, abych o tom zatím mlčela. Dopis jsem nechala nahoře a sletěla jsem dolů. Akorát přišla mamka. Uf. Neviděla mě. Vešla a v ruce držela jakési papíry. Posadila se s ustaraným výrazem na mou postel. Posadila jsem se vedle ní. „Ach Heartle.” řekla a neodtrhávala oči od papírů. „Máme o Alicorna navíc.” řekla a začala ještě rychleji listovat v papírech. „Ale ty jsi přece princezna princezen. Ty o tom rozhoduješ. Nebo snad ne?” zeptala jsem se. Jen povzdychla a řekla: „Ano, ale Christalis nám vyhrožuje, že jestli nebudeme mít 1000 alicornů, tak na nás pošle celou svoji říši. A on-” „Já vím. Ona je schopna všeho a bojíš se, aby to opravdu neudělala.” přerušila jsem ji. „Ano. A my máme 1001 alicornů - včetně princezen.” řekla poněkud velmi sklesle. „A proč se jí prostě nepostavíš?” zeptala jsem se zvídavým tónem. „Kdysi jsem to udělala, ale ona mě přemohla. Nebyla jsem nikdy tolik silná a odvážná abych se jí znovu postavila.” řekla a znovu začala listovat ve svých papírech. Bylo mi to divné, že když s ní bojovala nepoužila světlo přátelství - nejsilnější kouzlo proto Christalis. Christalis je přece temnota a nenávist. Nebo ne?

Tááááááák. 😅 Trochu jsem se rozepsala. Hlavně na konci o té Christalis. Chtěli byste i pokračování? Hodlám tuto knihu na 10. kapitole ukončit. Jinak přidání OCs pořád platí! 😘 Mějte se a čauves! 😘
387 slov

Příběh Heartle Sun [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat