váhání

35 4 1
                                    

Z pohledu Heartle
Nemohla jsem to pobrat. Radši jsem se na nic už neptala.

O hodinu později
„Mami” řekla jsem, když jsem přišla za mamkou do její ložnice. „Ano?” řekla a podívala se na mě. Pořád listovala v papírech. Nevím, jak jí to může bavit. „Já, no, víš,” začala jsem tak trochu. „Přemýšlela jsem o tom...” zaváhala jsem. „Přemýšlela jsem o tom rozpočtu alicornů a napadlo mě,...” řekla jsem strašně rychle, ale taky jsem nedokončila. Vrhla na mě pohled. „Že bys mě, no,” zase jsem strašně zaváhala. Už jsem to nevydržela a vykřikla jsem rychle: „Proměnila z Alicorna!”. Ták a je to venku. Tak se mi ulevilo, ale čas jako by byla jedna vteřina rokem. Napjatě jsem čekala, co řekne. „Jseš si tím opravdu jistá dceruško?” řekla, ale to poslední slovo znělo nějak divně. Nikdy mi neřekla 'dceruško'. Jen jsem přikývla. Byla jsem pevně rozhodnutá, stát se jiným druhem poníka, než je Alicorn. Chtěla jsem ochránit Equestrii.
Odvedla mě ke zdi. Zakouzlila a zeď se rozevřela! To jsem nikdy neviděla. Odvedla mě do starého podzemí. Byly tam ampulky, knihy a a......... Twilight!? Co ona tam dělá!? Ležela na zemi a byla připoutaná k řetězu. Chudinka. Odvedla mě do další místnosti. Byla tam tma. Najednou se nade mnou rozsvítilo. Mamka se na mě podívala a začala mi vyprávět. „Když si byla ještě malá klisnička...” řekla mile teda docela mile. „...ještě jsem tě neznala...” řekla a já jsem byla zmatená. „...Šla jsem se podívat do ++++ ++++++ a tam jsi seděla osamělá. +++++++ +++ ++++++, ale ostatní ano. Tolik si chtěla mít rodinu, až mě se tě zželelo. Vzala jsem si tě, ++++++++++ ++++++ a byla jsi velmi spokojená.” řekla mamka. Moc jí nebylo rozumět. „A pak jsem tě +++++++++ + +++++++a. Pak jsi tu vyrůstala a věřila jsi, že jsi moje. Na svou minulost jsi zapomněla.” dokončila historku. Podívala se na mě s ďábelským úsměvem. „A je čas proměnit tě zpátky! Muhuhahahá! Mě už k ničemu nejsi, tak tě nebude škoda...” řekla a já jsem nevěděla, jaký mít z toho pocit.

+++ = Něco, co jsi neslyšel/a srozumitelně.
Okiiiiii. Dlouho nebyla kapitola. Ale napravím to. 😉 Jak se líbí?

Příběh Heartle Sun [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat