A földön élnek sárkányok. Csak nagyon kevesen veszik észre őket. Alig pár ember. Ennek az oka pedig, hogy nagyon jól rejtőzködnek. Ugyanis a sárkányok nem nagyon szeretik az embereket, így általában elrejtőznek a szemük elől. Így lehet az, hogy nagyon kevesen tudnak a létezésükről.
A sárkányok közül némelyik a valós életben is veszélyes, de vannak kevésbé, illetve egyáltalán nem veszélyes fajok is.
Sok fajta sárkány létezik:
Kicsi, nagy, látható, láthatatlan, vizi, szárazföldi, kétéltű, stb. Minden sárkánynak más-más a színe, mert nincs két egyforma színű sárkány.
Nem minden sárkánynak van szárnya, és nem minden sárkány néz ki olyan sárkányosan. Mert nem csak olyan sárkányok léteznek, amiket manapság a képeken láttok. Sőt! Olyan sárkányok is vannak, amikről külsőre meg sem mondanád, hogy sárkány, hanem valami "mutáns-egzotikus-izé-bigyónak" néznéd. De akár hiszed, akár nem, az ilyen izéket is a sárkányok közé soroljuk.Ezen felül minden sárkányfajnak van egy képessége, meg egy jó és egy rossz tulajdonsága.
Vegyük például az Orosz Vizi Sárkányt: az Orosz Vizi Sárkánynak a képessége, hogy sötét tintát tud "okádni" (Meg persze egyben nagyon kicsi is, így meglehet, hogy sokan láttak már Orosz Vizi Sárkányt, csak azt hitték rá, hogy tintahal). Rossz tulajdonsága, hogy ha az ember a vízbeejt valamit akkor azt ő ellopja, és edugja a vackában (szóval olyan szarka tipus). A jó tulajdonsága pedig, hogy érzékeli, hogyha a közelében (olyan 20 kilóméteren belül) egy hajó léket kap, akkor rögtön odaúszik és a nyálával betapasztja a lyukat. (Ez lehet elég undin hangzik, de hasznos!)
Az Orosz Vizi Sárkány alapjáraton viszonylag szelíd sárkány, és ezen kívül rettentő gyors is: óránként 400 kilómétert is képes megtenni.Főhősünk a 14 éves Millien Ordway, Angliában, azon belül pedig Manchester mellett egy kis faluban él, anyjával, kisöccsével és nagymamájával.
Egyik nap, iskolából hazafelé menet Millien megbotlik egy kőben. Ám nagy meglepetésére, a kő kiugrik a lába alól és elfut...
YOU ARE READING
Sárkány Testvér /Szünetel/
FantasyA földön léteznek sárkányok...és nem is kevés! The life begins at the end of your comfort zone...