-1-

392 39 0
                                    

Millien döbbenten nézte a lábai alól  eliszkoló kis szürke teremtményt.

- Mi a csuda ez?

A kis teremtmény erre még gyorsabban kezdte szedni a lábait. A lány pedig gyorsan föltápászkodott és a furcsaság nyomába eredt.
Egy ideig tudta követni a lényt, aztán nyomát vesztette. Egyszercsak csak eltűnt, az egyik pillanatról a másikra. Millien ezt elég furának találta, de elkönyvelte annak, hogy az a valami biztosan nagyon gyors.
Még pár percig keresgélt a fűben, hátha megtalálja a lényt.
Egy idő után azonban feladta,
és folytatta sétáját hazafelé.

Amikor befordult az utcájuk sarkán, rögtön megpillantotta a szomszéd néni galambjait és a testvérét a hat éves James-t. A kisfiú buzgón etette a galambokat, de amikor meglátta Millient, rögtön integetni kezdett, és amikor a lány mellé ért megszólította.

- Szia Mill! Milyen volt a suli?

- Jó - felelte röviden - Kész van már az ebéd?

- Igen.

Millien egy biccentéssel köszönte meg az információt, aztán belépett a kertbe.
Millien nagymamája Alice és anyukája Angelina nemrég csináltak egy veteményeskertet, ahol most vígan pirosolott az eper.
Millien végigment a kerti ösvényen, majd benyitott a házba.
Az ajtónyikordulásra rögtön odasietett hozzán Alice nagyi és megölelte.

- Szia kicsikém! Éhes vagy már?

Millien bólintott, levette cipőjét és leült az asztalhoz. Alice nagyi rögtön elétett egy tál meleg húslevest. A lány nem kérette magát mohón enni kezdte a levest.
Alice nagyi mindig finomakat főzött, és idős kora ellenére nagyon sokat dolgozott a ház körül.

- Anya hol van?

- Elment a városba vásárolni és azt mondta, hogy pár óra múlva jön. Addig én vigyázok rátok! - kacsintott a nagyi vidáman.

-Nagyi... - kezte bizonytalanul Millien.

Valakinek el kell mondania, hogy mit látott hazafelé jövet.

- Igen kicsim?

- El kell mondanom valamit. 

És az elejétől a végéig elmesélte, hogy mit látott.

Sárkány Testvér /Szünetel/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang