-1.Chapter---> Who is it ?

214 14 6
                                    

"Hej Chloe, šup, nebo to nestihnem"
Křikla jsem na Chloe která se připravovala v koupelně ze které byla slyšet jen hudba.

"Momeent, ještě se trochu navoním a můžeme vyrazit" Vykoukla na mě Chloe z koupelny a rychle zaběhla zpátky.

S Chloe jsme dobré kamarádky a také spolubydlící.Známe se už od školky, naše rodiče spolu vlastní firmu, jsme pomalu něco jako sestry.

"Tak kde vězíš" Zavolala Chloe, která stála u dveří v černých uplých šatech, natočenými vlasy a s černými kozačkami.Vážně jsem zírala protože, naposled jsem tak Chloe viděla když měla její sestra svatbu a to samozřejmě nebyla celá v černém.

"Tady jsem, už běžím" vykřikl a jsem.

"A ty jdeš jen takhle..?" Otočila se na mě.

"No.."Chtěla jsem něco říct, ale do toho Chloe zazvonil telefon.

"Už jsme na cestě"Řekla Chloe do telefonu.

"Kdo je to ?" Zeptala jsem se, když otráveně protočila oči k telefonu.

"Charlotte, říkala že už tam všichni jsou"Podívala se na mě.Dělá, jak kdyby jsme šl kvůli mě pozdě.

"Tak jdem.."Řekla jsem a Chloe jen kývla a šla. Já si vzala klíče a běžela jsem za ní.

Hned jak Chloe přišla do baru rozběhla se přímo ke stolu kde seděla Denn s Lucasem, vedle něj Dylan s Hanah a Charlotte.Všechny je tam
ohubičkovala jak má ve zvyku je to trdlo..

"Hej Claire, ty jses taky konečne ukázala ?" Přišel ke mě Dyl a objal mě.

"Nojo, už jsem ji vytáhnout musela" Vykřikla od stolu Chloe.Všichi mě přivítali až na Charlotte nikdy jsem se s ni neměla moc ráda, skočí na každého
který se na ní podívá.I na chlápka co tam roznašel pití pokukovala..byl nechutnej holohlavej špekounek.

Asi po třetí skleničce tequily, se mi chtělo strašně čůrat tak jsem utíkala na záchodky.Když jsem si myla ruce, slyšela jsem křik a ránu, běžela jsem se podívat co to bylo, byl tam strašný hluk a křik byla to rána od výstřelu.Viděla jsem jak Chloe s Lucasem na mě křičeli ať jdu rychle za nima, ptala jsem se co se děje, nikdo mi nic nechtěl řict jen jsem viděla jak všichni utíkaj a my taky.


-----------------

Stály jsme po skupinkách venku před barem sjižděli se tam záchranky, hasiči a policisti kteří tam všechny vyslíchali po ňáke době přišli dvá i k nám.

"Dobrý večer" Přišel k nám jeden z policistů, myslím že Christian Lewish se představoval.

"Já a muj kolega, máme pár otázek ohledně výstřelu v baru" mě a Chloe si vzal Christian Lewish, myslím.. právě proto že Chloe toho prý viděla nejvíc..a jeho Kolega Jack Peterson si vzal ten zbytek. Byla mezi nima i Charlotte, která na něm zase nemohla nechat oči...tele.Mám pocit, že teď to bylo ale až nechutně oboustranné.

"Viděli jste pachatele?" Položil nám otázku a Chloe jak utržená ze řetězu začala mluvit, já spíš jen kývala a souhlasila s tím co Chloe řekla.Moc jsem toho taky neviděla a ani moc dobře mi nebylo.Po tom co mu to celé Chloe řekla řekl, že mu to stačí a vzal jsi od nás telefoní číšla a šel zpátky. Celou dobu na mě divně zíral přišlo mi že mi z nečeho podezřívá.Nepřišla jsem si moc střízlivá a z celého tohohle večera jsem neměla ani trochu dobrý pocit.

xxx

"Je ti dobře ?" Zeptala se Chloe když, zatavila a vytáhla klíčky z auta.Držela jsem se za hlavu, strašně mi třeštila.

"Jo jsem v pohodě" Zalhala jsem a otočila jsem se k ní. Jen se usmála a šla.

Když jsem přišla domů sundala jsem ze sebe všechny věci vlezla do sprchy a umyla se.Než jsem šla spát přišla mi zpráva

-"Dobrý večer Claire, chtěl bych se vás zeptat ješte na pár otázek ohledně dneška šlo by se zejtra sejít v kavárně "BRUNSWICK" V 10 hod. ráno? Chris"-

Přišlo mi divné že se chce sejít zrovna se mnou a popravdě ani jsem se s ním nák extra sejit nechtěla ale bylo mi blbé mu psát že už něco mám tak jsem odepsala.

-"V 10 hod. ráno jsem tam"-

Neměla jsem v úmyslu mu odepisovat nějak zvlášt zajimavě tak sem odpověděla lehkou zprávou, už bylo hodně pozdě tak jsem si nařídila budík na 9:15 a šla jsem spát.

xxx

Je to první kapitola, tak jsem zvědavá jestli se toho někdo chytne :D Chyby tam asi jsou tak za ně sorry:DD

Remember Kde žijí příběhy. Začni objevovat