Claire
Bylo přesně 9:15 a mě zvonil telefon v úmyslu že musím vstávat, kvůli ňákemu policajtovi.Měla jsem poměrně dost času protože nevim jakým zázrakem si pan policajt vybral kavárnu "BRUNSWICK" která byla asi blok od našeho bytu. Tak jsem si šla udělat čaj, kávu nemam moc ráda ale vypiju ji.Byla jsem dost nervózní nevěděla jsem co po mě chce, jenom přece já toho oproti Chloe věděla hodně málo, tak jsem ji poprosila jestli by nemohla jít semnou.
Byla jsem ráda že neprotestovala, po ránu dokáže bejt dost nepříjemná.
xxx
Bylo asi 9:35 a já se začala oblékat, vzala jsem si jen černé kalhoty, bílé tričko a koženku.Lehce jsem si přimalovala oči a dala jsem si lesk na rty. S vlasy si nic nedělám , jen rozčešu trochu navlnim a to je vše.
Asi v 9:50 jsem se obouvala a Chloe si oblékala letní kabátek.
"Jsi nervózní?" Podívala se na mě a lehce se zasmála.
Jen jsem zakroutila hlavou, náznakem že ne.Samozřejmě že jsem ji zalhala nemohla bych říct.
"Stydím se a bojím, co po mě vlastně muže chtít polda.."Cestou do kavárny mi Chloe říkala něco o ňákem chlápkovi, jak mu je pan Lewish tuším ? Moc podobný a jak má sexy zadek.. no jasně, zadek to je přesně pro Chloe "Chloe a její vysněný zadky" musela jsem se na ni trochu ironicky zasmát, protože někdy je vážně neuvěřitelná.
Už jsme byly u kavárny "UNSWICK" před kterou stálo modré Camaro zírala jsem kdo by tady takové auto měl.
Chloe první věta byla "ta je určitě pana Lewishe." Arogantně mrkla a vyšla do kavárny a já hned za ní.
Vešli jsme dovnitř, Chloe se rozhlížela po kavárně a když ho zpatřila úplně se ji rozsvítílh oči, docela jsem se musela zasmát.Jak byla vtipná.
Rozešla se po kavárně v černých vysokých gumovkách od Armaniho, černých silonkách a šedivejch šatech, guess hodinkách ve zlatej barvě které ladili s hodinkami.Celkovej její outfit je pokaždé samá značka .
Vážne se vyfikla, já jsem z toho asi vyšla zase nejhůř, protože i pan polda Lewish měl sako.
Když Chloe přišla ke stolu u kterého seděl, podíval se poprvé na Chloe, celou ji pohledem sjel od zhora dolů a pak stejně i mě.Vtipné bylo že když zvedl hlavu od plného talíře palačinek na kterých byla šlehačka měl to i na nose.
"Dobrý den, pane Lewishi doufám že nevadí že jsem sebou vzala Chloe, myslela jsem že vám toho možná řekne víc než já, jenom přece viděla pachatele."
Chloe se zašoupávala za stůl na sedačce, sedla si naproti poldíkovi se šlehačkou na nose. A já vedle ni.
Zřejmě když vytahoval telefon z kapsy a Koukal kolik je hodin tak si všiml že má na nose šlehačku.S Chloe jsme se na sebe podívali a "nenápadně" zasmáli.
"Dobré ráno, myslel jsem že přijdete jen vy" Sedal jsi a rozepinal si sako.
"To ano, ale jsem trochu nervózní z toho že jste psal jen mě""Jak jsem řekl, chci si to projít znova."
"Dobře."Chloe znudeně kývla a já stejně tak s ni.Zopakovala jsem to celé znova. A pak Chloe stejně tak až na to že tam přidala Charlotte s "číšníkem" tlouštíkem.
"Dobře, to by mi zatím stačilo..." Vyrušilo ho zvonění telefonu.
"Omluvte mě."S Chloe jsem přikývla a mezi tím co byl pryč tak jsem si objednala snídani.
"Ježíš ten jeho zadek."
"Na to že jsi zrale vdaná si ho nějak okukuješ" Neříkám že ten pohled na svalnatého Chrise nebyl pěkný ale Ježíš, nad čím to zase přemýšlíš vrať se do reality blbeVyrušil mě z mého snění Chris.
"Omlouvám se dámy, ale budu muset jít."Zrovna jsem dojídala poslední sousto."Tak se ještě uvidíme."Mrknul na nás a šel......
xxxTaaaak další kapitola :D "Tak se ješte uvidíme"? Co to asi znamená🙄 Asi to ještě nekončí.Votes a komenty potěší 😊
ČTEŠ
Remember
RomanceZamilují se, oba jsou šťastní, ale Christian není tak důvěrný ke Claire, chybička se bloudila. -------------- Christian je pohledný mladík, který je se vztahem s Claire nad míru spokojený. Ale něco se stane. Co to bude ? Dostane šanci vše napravit...