-5.Chapter➡️ What a bitch?

102 10 2
                                    

Claire

Cestou z kavárny jsem přemýšlela jestli jsem ho nějak neurazila a nebo Chloe tím svým rozhazovaním vlasů a mrkáním na něj jak kdyby měla tik, když se tak rychle vypařil.

"Hele myslíš že se mu líbím?" Prohodila Chloe bez mrknutí oka.

"Cože? Jako komu?" Řekla jsem zaraženě.Moc dobře jsem věděla koho myslela, ale nemohla jsem uvěřit svým vlastním uším co jsem právě slyšela.

"No panu poldíkovi." Mrkla na mě a šibalsky se usmála.

"Jako Chrisovi ? Nevim, měla jsi se ho
zeptat." Jen jsem protočila oči a vyzula jsi boty.

"No ty kukuřice na majáku, on se ti vážně líbí."Poskočila jak koza s úsměvem jak sluníčko.

"Ale.." nestačila jsem to doříct a Chloe mě čapla za ruku a odvlikla do kuchyně, kde na ni čekal její teď už muž Dean.

"Deaneee."Zakřičela jak malá holčička která dostala lízátko a skočila na nej.

"Claire se nám zamilovala zlato."Zaculila se na Deana.

"To není pravda Chloe." Zasmála jsem se při čemž Dean objímal Chloe.

"Zdraviiim"  Zaculila jsem se a mávla rukou  jelikož mi ani jeden neposlouchal.Noo tak já asi jdu.  Tak jsem odešla do svého pokoje.Jsou k sobě jak magnety, ale přeju jim to.Dean byl na pracovní cestě, ale jak dlouho tam byl to už jsi ňejak nevzpomínám.

-Cink, cink-

"Dobré odpoledne Claire, chtěl bych se vás zeptat jestli by jste nechtěla semnou a s mím kolegou/kamarádem do baru v 18:00. A nemohli bychom si tykat ?" Byla jsem tak ráda že napsal.Nevim proč ale chtěla jsem ho vidět, ale taky zjistit jestli není naštvaný.Ano byl to Chris.

Odepsala jsem v úmyslu, že jsem v práci a že  půjdu ráda samozřejmě, že jsem v práci nebyla vzala jsem si volno po tom včerejšku, ale nechtěla jsem aby  třeba přijel dřív když je tady i Dean a Chloe do mě rejpala.

To mi připomíná, že Dean tady nebyl dlouho a pokud dobře vím a nikdo mě neinformoval o tom, že by ho Chloe podvedla nebo on ji tak budou mít oba asi stejně velké choutky a tenhle den bude ještě  dlouhý.

Tak jsem se raději zamkla do koupelny a šla se naložit do obr vany.Na svém IPhone jsem najela na svůj playlist  na ITunes  ve kterém byla jako první v pořadí moje nejoblíbenější písnička PRAY JRY (feat.Rooty). By the way. budete jí mít postnutou nahoře.

Bylo kolem 17:25 tak jsem  se šla připravit.Tentokrát  jsem se namalovala trochu víc jenom přece jdu mezi více lidí.Nakulmovala jsem si vlasy a dala světle růžovou rťenku od NYX kterou jsem dostala od Chloe.Na sebe jsem nechtěla nic výstředného, ale ani obyčejného. Vzala jsem si světle modrou košili s bílými kalhoty a bílými converse a k tomu malé psaníčko přes rameno.

Byla jsem ráda, že jsem něco takového vůbec dala dohromady, protože na takovéhle OOTD je spíše Chloe než já.

Mezi tím než jsem to všechno dala dohromady mi volalo neznáme číslo.
-------------
"Prosím?"zvědavě jsem se zeptala."

"Ahoj tady Jack, předpokládám že už ti Chris psal jestli s náma nechceš večer do baru."

"Ahoj ano to psal a co ?" Trochu jsem ho nepochopila, ale nedávala jsem mu to za zlé že se ptá.

"Ale to že má dnes narozeniny vynechal co?" Zasmál se při čemž já jsem vykulila oči až ve mě hrklo.

"Cože má?! No to mi teda neřekl."Zoufale jsem polkla.

"Jedeš do baru ? Jedeš, tak už tohle je pro nej jeden velký dárek.Jen jsem tě chtěl varovat, má tam "párty", ale Chris o ničem neví tak prosím nic neříkej."

"Je mi to jasný, neboj nic neřeknu. A děkuju že jsi mi to zavolal." Zasmála jsem se.

"To nestojí za řeč, tak zachvilku  tam." Tipl to bez toho aby vůbec něco řekl. Kluci.

------------

Už bylo kolem 18 hod. A Chris mi psal že už tu  je tak jsem se běžela rozloučit s Chloe a Deanem při čemž jsem doufala a ani jsem nechtěla je vyrušit u ňákého jejich společného dovádění tak jsem jen klepla na dveře.

"Už jdu Chloe s tím Chrisem do baru, kdyžtak se tam stavte, paa"

"Jojo, užijte si to spolu zlato."poslala pusu a já šla.

Chris stál před autem a hrozně mu to slušelo a ladil ke mě měl taky košili.

"Ahoj oslavenče." Přiběhla jsem k němu při čemž jsem mu vlepila pusu na tvář.

"No ahoj, moc ti to sluší." Prohlásil a já se musela trochu zasmát, prohlížel jsi mě pořád dokola. (Byl vážně roztomilej) Asi mě takhle ještě neviděl nebo spíš určitě mě takhle ještě neviděl.

Rychle jsem vlezla do auta a Chris za mnou zabouchl dveře.Když jsem se usadila stál naproti ňákě holce kterou jdem předťím neviděla a držela ho na spáncích.Koukal na ni jak kdyby viděl strašidlo. Byl hrozně překvapený a zmatený myslím..

"Claire běž zpátky do auta." Řekl, když sundal cizinky ruce ze své hlavy.

"Chrisi co se tu děje ?" Neviděla jsem ho ještě takhle byl hrozně rozčilený a...a prostě jiný.

"Jdi do toho auta !" To už neřekl moc hezky, ale šla jsem.

Pak už jen viděla jak...

---------------

Taak, tady je menší útržek toho co se tam odehrávalo.🤷‍♀️
Vypadá to že Chris nebyl moc spokojený s návratem Kate no tak uvidíme 🙄 Miluju vááás ❤️❤️ Nahoře je outfit Claire❤️

Remember Kde žijí příběhy. Začni objevovat