-13.Chapter

52 2 3
                                    

John

,,Chrisiii.." Volala na mě Claire když jsem byl v koupelně a myl se.

,,Jsem v koupelně."

Slyšel jsem jak otevírá dveře a pak jsem už viděl sypající se mouku na moji hlavu.

,,Claire, co to doprdele děláš." Otočil jsem se na ni.

,,To máte k snídani, pane Lewishi." Začala se tlumivě smát a culit když ji sjel pohled dolu k mému parťákovi.

,,Děláš jak kdyby jsi mě nikdy neviděla." Protočil jsem oči.

,,Vy už jste jedla Watsonová?!" Rozběhl jsem se proti Claire a objal ji v plný kráse tak zvaného bílého muže.

,,Chrisi teď jsem se převlékla, prosím.."

,,A já se teď umyl."  Pištěla a snažila se vyvlíknout z mého medvědího obětí.

,,Tak teď když jsem celá bílá a špinavá tak už jsi spokojenej ?" Začala si přendavat tričko přes hlavu.

,,Co to děláš?" Snažil jsem se ji koukat do oči, ale když před váma stojí takový tělo, měl jsem chuť z ni teď hned strhat všechno oblečení a ohnout ji tady.

,,Co myslíš, mám takhle někam jít?" Stoupla si předemě a já cítil že nejsem jediný komu se tohle líbí. V životě jsem s nikým neměl tolikrát sex se záměrem nevykopnout ji ráno z bytu.

,,Běž se umejt, půjdu po tobě." Sám jsem nemohl uvěřit tomu co jsem právě řekl a ona taky ne, její výraz mluvil za vše.

xxx

,,Psala mi Chloe." Řekla, když si nalejvala jablečný džus a já jedl palačinky s výhledem na její hezkej zadeček který překrývá okraj mého trička.

,,A co chtěla?"

,,Jestli večer půjdeme do baru."

,,A co jsi odepsala ?" Dal jsem poslední sousto do pusy a podíval se na ni.

,,Že se domluvím s tebou."

xxx

,,Aaa co tohle ?" Podívala se na mě Claire už asi s pátou věcí na začátku obchodu s věcma.

Jen jsem pokrčil rameny a usmál se.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 20, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Remember Kde žijí příběhy. Začni objevovat