-6.chapter-

106 10 12
                                    

Chris

Stála tam, vím co dokáže.
Nechtěl jsem aby ji ublížila.
"Chrisi.."Nenechal jsem ji to dopověďet.

"Co tady děláš, říkal jsem ti ať už mě necháš na pokoji." Řekl jsem trochu rozčíleně.

"Už nová Jo?" Řekla povrchně a mrkla na Claire.

"Nech ji na pokoji."Řekl jsem a ona si složila ruce k prsom.

"Ale, ale. Je lepší v posteli než já ?" Pokračovala.

"Oba víme, že jsem v posteli dobrá, ty tvoje vzdechy, vždycky se ti to líbilo."

"Co po mě chceš." Řekl jsem.

"Tebe Chrisi, nechápeš to? Vždycky tě budu mít jen já a ne ňáká blondýna."Podívala se na Claire.

"Hele..." Vyrušil nás Jack.

"Hej kámo kde jste čekám tam na vás už je půl a vy nikde." Všiml jsi, že v autě sedí Claire a naproti mě stojí Kate.Nikdy Kate neměl rád věděl co dělá.Mezi tím vylezla Claire.

"Tak já radši půjdu vidím, že máte docela naspěch." Mrkla na mě Kate
a dala mi letmo pusu na tvář.

"Ráda jsem tě poznala Claire." Mrkla na Claire a Jacka pohladila po tváři.

"Co to mělo znamenat?" Podíval se Jack na Claire.

"Já..já nevim" Řekla Claire při čemž koukla na mě.

"Chrisi?"Oba se na mě podívali.

"Vím toho tak stejně jako vy."Prohrábl jsem si vlasy.

"Jedem nechci to řešit." Řekla Claire a šla do auta.

"Hej Kámo, dávej si na ni pozor víš co všechno dokáže."Řekl Jack a poplácal mě po rameni a vyrazil do baru.

"Promiň Claire, že jsem byl tak hnusnej.."Chytl jsem ji za ruku a podíval se na ni.

"Chrisi, řekneš mi kdo to byl ?"podívala se na mě trochu vystrašeně.

xxx

Cestou do baru jsem ji všechno řekl, kdo Kate je co mezi námi bylo a co se stalo že to zkončilo.

Už jsme se blížili k baru kde na nás čekal Jack.

"Překvapeníííí!!" Když jsem vešel do baru byly tam všichni, úplně jsem zapomněl, že mám narozeniny.

"Ahoj Chrisi." Přiběhla k nám Chloe a objala mě a stejně tak i Claire.

"Tohle je můj přítel Dean, Deane Chris." Seznamovala nás Chloe.

"Asi jsi můžem tykat ne ?" Zasmál se Dean.

"Já myslím, že spíš jo." Stejně tak jsem se zasmál i já.

"Ty jsi věděla, že má dnes Chris narozeniny?" Šťouchla Claire do Chloe a zasmala se.

"Jack mi to volal." Řekla Chloe a v tu ránu tam byl i Jack.

"Mluvil tu někdo o mě ?" Dal ruce Chloe s Claire kolem krku. S Deanem jsme se na sebe podívali.Asi ani Dean není rad, když mu někdo sahá na Chloe.

Remember Kde žijí příběhy. Začni objevovat