1

293 9 2
                                    

гледна точка на Лидия

Тъкмо взимах и последният кашон от колата си и го носех към общежитието на Стайлс докато не се спънах в едно камъче . Полетях заедно с кашона и на сантиметри  преди носът ми да се забие в асфалта Стайлс ме хвана.

-Ох господи щях да си разбия носа!

-Страшно много ти благодаря.
изчервих се
-Няма защо.
Стайлс ми се усмихна и ме придърпа  към себе си аз ових ръце около врата му и го целунах

-Обичам те!
казах тихо с приведена глава.

-И аз те обичам
той изправи главата ми и отново ме целуна.Не исках никога да свършва , но знаех че трябваше да се пребера до 19:00 часа в моя колеж , който за щастие беше много близко до този на Стайлс и казах , че трябва да тръгваме.

Събрах изпадалите вещи от кашона вдигнах го и се запътихме към общежитието на Стайлс.

-Къде е ключа.
изхилих се леко

-Амии аам чакай чакай май го оставих в колата ти ей сега се връщам а ти стой тук.

кимнах в знак на съгласие
след минута Стайлс вървеше към мен ухилен до уши с ключа в ръка.
Той отвори общежитието а аз оставих и последния кашон на земята до нощното шкафче.
Започна да вади нещата си а аз подреждах дрехите му в гардероба.
След около един час бяхме готови.

-Трябва да тръгвам.
казах с голямо нежелание а усмивката на Стайлс рязко падна.

-Не моля те.Хайде поне да отидем до кафенето да хапнем нещо . То е в  крило Б хайде моля те.

Не можах да устоя на красивите му кафяви очи и сладката му усмивка и се съгласих.Той хвана ръката ми издърпа ме от общежитието заключи и продължи да ме дърпа към кафенето.След минута вече бяхме там  а Стайлс бързаше да  вземе храна аз седнах на една маса и го изчаках.

-Ох ох ох умирам от глад Лид мога да изям всичко това сам.

каза посочвайки таблата , която остави на масата с два бургера три пакета картовки и две коли.

-Знам , но ще трябва да делиш с мен.
изкикотих се .

-Ако не ми стигне ще поръчам още .

Каза Стайлс с пълна уста.

След около 20 минути вече бяхме изяли всичко . Аз щях да се пръсна а Стайлс искаше да поръча още .
Погледнах телефона си и изписках .

- Мили боже закъснявам .

Хванах ръката му и го издърпах от кафененто

-Спокойно колежа е на 5 минути от тук . Ще те изпратя до колата.

-Добре хайде.

стигнахме аз го дръпнах към мен и го целунах  а след това се качих в колата , помахах му за чао и тръгнах с огромно нежелание .

гледна точка на Стайлс

След като изпратих Лидия се прибрах в общежитието и реших да си взема душ . Излязох , облякох се , седнах на леглото и пуснах телевизора . Прещраквах каналите , но нямаше нищо интересно . Грабнах телефона си и набрах Скот.

- Ало Скот ?

-Хей Стайлс как си , как върви ?

-Ами добре тъкмо се изкъпах и реших да ти звънна . А при теб ?

-Ами добре аз още разопаковам .

-Липсваш ми

-И ти ми липсваш Стайлс , но в събота и неделя ще се видим споко .

-Да нямам търпение да се върна в Бийкън Хилс и всички отново да се видим . Как е ко-

чукането на вратата ме прекъсна

-Добре Скот аз ще затварям .

-Чао братле .

-Чао .
запътих се към вратата и когато отворих...

-Мили боже какво правиш тук ?

Здравейте хора това ми е първата история , та ще се радвам да изкажете мнението си . Извинявам се предварително за правописни грешки .

After high school.Where stories live. Discover now