гледна точка на Стайлс
Когато отворих вратата на общежитието не можех да повярвам, че Дерек седеше пред мен . Не го бях виждал от толкова много време, а сега седеше пред мен с раздрана бяла тениска изцапана в кръв .
-Какво е станало ? - казах разтревожено , докато го гледах как се свлича на земята .
- Звънни на Скот веднага ! - това бяха последните му думи преди да изгуби съзнание .
Вдигнах го от пода и го сложих на леглото ми . После взех телефона си и веднага набрах Скот .
- Ало -казах с треперещ и притеснен глас .
- Какво става Стайлс ?
- Ела веднага до колежа . Няма време да обяснявам . - затворих телефона , оставих го на нощното шкафче и запчнах да обикалям в кръг из стаята , асимилирайки случилото се . След около 15 минути се почука на вратата . Аз се разбързах да отворя , надавайки се че това е Скот , но разбира се точно сега трябваше да се появи съквартирантът ми , който дори не познавах , но не смятам , че сега беше най-подходящото време за запознанства .
- Здравей . Може ли да вляза все пак е и моя стая - каза момчето седящо на вратата .
-Ъ - ъъм не ъм сега не може ъ . - без да се осетя тръшнах вратата пред лицето му и заключих . -Извинявай , но не може сега . Моля те върни се след час и ще ти обясня всичко .
- Добре . - измрънка под носа си и тръгна . След около 10 минути отново се почука на вратата и сега бях сигурен , че е Скот .
- Ох , най-сетне....а-а-а Ли-лидия какво правиш тук ?
-Ами усетих , че става нещо изкрещях и в следващия момент карах към колежа ти . Добре си , нали ?- измрънка притеснено и се метна на врата ми .
-Обичам те . - прошепнах на ухото и . А тя ме притисна още повече към себе си .
-Ъм извинявам се , че развалям момента , но... -продължи да говори , а аз не го слушах . Бях прекалено зает да настръхвам от устните на Лидия , които се плъзгаха по врата ми .
- Х-О-Р-А . -Изкрещя Дерек , а аз и Лидия се стреснахме , тя се отлепи от мен и седнахме до Дерек .
Най-накрая Скот се появи и когато видя Дерек се стъписа .-Какво е станало , защо те нямаше , къде беше ?-изкрещя Скот на един дъх .
Здравейте хора . Това е втората глава много е къса съжалявам....
Пак ще кажа за правописните грешки , да си знаете . Надявам се да ви хареса❤
YOU ARE READING
After high school.
FanfictionСкот , Стайлс , Малия и Лидия завършват гимназия . Всеки поема по своят собствен път . Дали ще се случи нещо което отново да ги събере заедно ? Дали Кира ще се върне ? Може би Дерек ?Дали ще има още свръхестествено разберете в "After High School"