Гледна точка на Малия
Вече мина час , от както тръгнахме и обикаляме като гламави из гората без никакъв напредък . Лидия и Стайлс не дигат телефона , а сега Скот звъни на Мейсън .
- Ало, какво става при вас ?
- Скот бързо елате Хейдън изчезна няма я бързооо . -При думите на Мейсън , Скот затвори телефона и хукна към него , а аз и Дерек го последвахме .
Гледна точка на Лидия
Седях и гледах като замръзнала . В стаята имаще още 4 врати , но ни беше страх да погледнем след това което видяхме тук . Ваичко беше в кръв . По средата на стаята имаше глава на младо момиче , а около нея 4 ръце и 5 крака , целите в кръв , наредени в кръг и на стените висяха черва . При гледката едва не повърнах и разбира се Стайлс припадна . След около 5-10 минути се свести и решихме все пак да видим и другите 4 врати , на които имаше същият символ , като бутона в дупката , но бяха номерирани . Влязохме в стая 1 и там имаше само ръце и вътрешности . В стая 2 имаше крака и черва , в стая 3 крака , ръце и по стените имаше надписи . Не знам на какъв език бяха , но честно казано ме беше страх да разбера . В послесната стая имаше 7 глави наредени в кръг и около тях имаше надписи . Никога през живота си не бях виждала такова нещо , беше ужасно.
Гледна точка на Стайлс
- Звънни на Скот веднага . - изкряска Лидия а аз набрах номера му . - Ало Скот намерихме......и аз не знам какво , но е гнусно и трябва да го видиш .
- Хейдън я няма сигурно е отвлечена и не знам какво да правя . Ще дойдем до 10 минути стойте там . - каза на един дъх и затвори телефона . Аз едва издържах сега пък камоли да чакам тук . Хванах ръката на Лидия и я издърпах на стълбите .
-Ще чакаме тук не мога да гледам толкова много разфасовани хора .
- размрънках се , а Лидия ме гушна .Такаааам отново е много кратка , но сигурно ще кача още една днес .
Дано ви хареса💖💖
VOCÊ ESTÁ LENDO
After high school.
FanficСкот , Стайлс , Малия и Лидия завършват гимназия . Всеки поема по своят собствен път . Дали ще се случи нещо което отново да ги събере заедно ? Дали Кира ще се върне ? Може би Дерек ?Дали ще има още свръхестествено разберете в "After High School"