Гледна точка на Стайлс
След около 10 минути над дупката се надвесиха Скот , Дерек , Малия , Кори и Мейсън . Слязоха и се запътихме към стълбите .
- Хора не знам дали искам да видя това отново . - казах аз и спрях пред вратата , а Лидия ме дръпна вътре .
- Какво по дяволите е това . - изкрещя Малия , докато всички гледаха втренчено кървавата стая .
- Ъм , ако това ви стряска вижте другите 3 стаи . - казах , посочвайки вратите от ляво . Другите погледнаха и се запътиха към тях . Аз реших да си остана тук стига ми да ги видя веднъж .
- Хора , някой идва на сам . Бързо хванете се за мен . - Кори ни придърпа и станахме невидими .
Гледах как някаква сянка се приближава и мъкне труп на жена . След около 10 минути трупът вече беше разфасован и сянката го прибра в нещо , като склад , където имаше още трупове . След това излезе а ние си отдъхнахме и решихме да се махаме от това място . Само едно нещо беше странно Лиам и Хейдън ги нямаше , а отказвах да приема мисълта , че са разфасовани в онзи склад . Вече бяхме в гората и вървяхме към къщата на Дерек когато нещо повлече Малия за крака . Ние хукнахме след него , но го изгубихме от поглед . А съм сигурен , че това не беше сянката .Гледна точка на Малия
Не знаех какво се случва , само усещах как се влача по земята . И изведнъж нещото ме пусна , когато се обърнах видях Тео , който се биеше с това нещо . Неможех да повярвам , че той ме спаси . Когато го видях осъзнах , че наистина има нещо , което изпитвам към него , но ми е странно и не искам да си го призная . Съществото изчезна и Тео се запъти към мен .
- Добре ли си , какво се случи , какво е това нещо ? - каза Тео на един дъх и ми помогна да се изправя .
- Нямам никаква представа . Ъм благодаря , че ме спаси . А - аз не знам какво щях да правя ако не се беше появил .
- Няма проблем . Радвам се , че бях на точното място в точното време .
- А - аз трябва да се обадя на Скот , за да му кажа , че съм добре .- Казах набирайки номера му .
*Разговор*
- Ало , добре съм идвам към вас .
- Ох , господи страшно се радвам . Какво стана ?
- След малко идвам и ще ви разкажа , а чакай вие къде сте .
- Пред къщата на Дерек .
-Добре затварям .
- Малия защо не му каза , че и аз ще дойда . - Тео повдигна вежди и продължи да върви . - Еее как са нещата между теб и Стайлс .
- Ами ние скъсахме отдавна , а и той и Лид са перфектната двойка .
- А ти имаш ли още чувства към него илии......
- Не не просто приятели сме . - След тези думи настъпи неловко мълчание почти 10 минути , но слава богу стигнахме до къщата и сега трябваше да обяснявам . Като ме видяха всички ми се нахвърлиха и почнаха да задават въпроси , е поне не забелязаха Тео .
- Какво се случи ? - Попита Скот .
-Ами това нещо ме влачеше и Тео се появи и ме спаси .
- Чакай КОЙЙ ? - Стайлс извика .
- Ъм да здравейте , аз ъм ще тръгвам знам , че не съм желан тук . - Каза Тео и изчезна .
- Мисля , че имаме по-голям проблем от Тео . Това нещо , което ме повлече , не беше сянката , която разфасоваше хората в онова подземие . Това значи , че имаме 2 чудовища .
- Моля ви стига ми толкова за днес . Утре ще му мислим сега искам да си легна . -Лидия се размрънка , а Стайлс я вдигна и я замъкна към джипа .
Здравееейтеее от много много мнооогооо време не бях качвала глава сооо ето ви една скромничка 💖💖 . Надявам се да ви хареса . Моля ви да коментирате и да изказвате мнение . Пак да спомена за правописни грешки и дъа байй .❣
ESTÁS LEYENDO
After high school.
FanficСкот , Стайлс , Малия и Лидия завършват гимназия . Всеки поема по своят собствен път . Дали ще се случи нещо което отново да ги събере заедно ? Дали Кира ще се върне ? Може би Дерек ?Дали ще има още свръхестествено разберете в "After High School"