Гледна точка на Скот
Влезнахме в участъка и се запътихме към офиса на Периш и Стилински , за да говорим с тях за случващото се .
- Здравейте деца какво ви води насам ? - каза бащата на Стайлс , а ние му обяснихме всичко , след което той каза , че това не е първият случай на изчезнало дете , че има 8 регистрирани случаи в последните 2 седмици и , че ще провери всички камери в града . - Добре деца , но следващият път ми кажете веднага , а не след 3 дена , ясно ?
-Да , да татко добре , но и ние научихме днес благодарение на господин мистерия , който реши да се появи след толкова много време . - каза Стайлс гледайки към Дерек .
- Съжалявам , че ви прекъсвам , но след 10 минути трябва да сме в гората . - Изтъкна Лидия .
- Да забравих . Добре татко ще ти пиша ако открием нещо . Периш ти няма ли да дойдеш с нас ?
- Ъм не не мога сега . - сопна се и излезе от стаята , а ние тръгнахме към колата . След 15 минути вече бяхме пред къщата на Дерек и се срещнахме с другите .
- Здравейте . - каза Хейдън , и всички се стъписахме от вида и . Беше с мръсна коса , размазан грим , червени очи и раздърпано яке . Страдаше много за Лиам .
- Така , ще се разделим , за да обходим цялата гора и ако някой намери нещо да ми се обади .Аз , Дерек и Малия сме на запад . Мейсън , Хейдън и Кори на изток , а Лидия и Стайлс на север . - казах и тръгнахме .
Гледна точка на Лидия
Със Стайлс вървяхме вече от половин час и не намерихме нищо .
- Лидия нее стоой ! - извика той , а аз обръщайки се към него паднах в някаква дупка . - Господи Лидия добре ли си ? - попита ме и след като аз не му отговорих , защото си ударих главата , той скочи при мен и ми помогна да се изправя .
- Чакай Стайлс виж . - казах , посочвайки нещо като дървен кръг с някакъв знак на него , който приличаше на бутон , на земята в дупката . Аз го настъпих , а зад Стайлс се отвори нещо като процеп и вътре имаше стълби .
- Май открихме нещо . - каза той и ме задърпа към стълбите в дупката . След като слязохме , имаше врата , която беше леко открехната и разбира се Стайлс влезе без да се замисли , но внезапно замръзна на място .
- Какво има ? - попитах и отидох до него , а когато погледнах щях да припадна .
Зравейте , ето я и 2-та глава за днес и тя не е много дълга , нооо какво да се прави . Надавам се да ви хареса и се извинявам за правописни грешки💖💖💖
YOU ARE READING
After high school.
FanfictionСкот , Стайлс , Малия и Лидия завършват гимназия . Всеки поема по своят собствен път . Дали ще се случи нещо което отново да ги събере заедно ? Дали Кира ще се върне ? Може би Дерек ?Дали ще има още свръхестествено разберете в "After High School"