3

163 7 4
                                    

Гледна точка на Скот

- Ами много неща се случиха в последно време , но и вие си имахте доста проблеми на главата и реших да не ви занимвам , но ще се наложи да разберете защото това нещо....отвлече Лиам . - Каза Дерек с разтревожен глас и всички замръзнахме .

-Чакай , какво ? Извиках и без да се осъзная бълснах по стенета с юмрук и направих дупка , Стайлс се ядоса...доста . -Как така е отвлечен , от кого , кога е станало , защо не знам ?

- Преди 3 дена Лиам и Хейдън са имали среща в гората . Хейдън е закъсняла с 30 минути , когато отишла видяла колата му , която била със счупен прозорец и седалката на шофьора цялата в кръв . Също така не мисля , че иска само Лиам иска всички нас . По следите му съм вече доста време , а никога не съм го виждал дори не знам какво е , не знам дали има определение за това същество . -Каза разтревожено Дерек , докато почистваше раните си с едно памуче напуено със спирт , което Стайлс му даде .

- И сега какво ? -изкрясках аз .

- Как какво събираме глутницата ! - каза Стайлс , набирайки номера на Малия .

-Ъ-ъм хора трябва да ви кажа нещо . - Смрънка Лидия а Стайлс разшири очи . -Знам , че не му е сега времето , но Джаксън е в моя колеж .... довърши и отдъхна гледайки към изражението на Стайлс .

- К-А-К-В-О . -изкрещя той . Ка-как така , защо ? -гледах как очите му се насълзиха и тръгна към банята .

- Стайлс чакай . - Извика Лидия  , бягайки към банята , а аз и Дерек решихме да ги оставим за малко .

Гледна точка на Лидия

Хванах ръката му точно преди да затвори вратата на банята ,  издърпах го към мен и го прегърнах силно .

-Слушай сега това , че със Джаксън сме били гаджета не означава нищо . Никога ама абсолютно никога не съм се чувствала така , както когато те видя , докосна или когато очите ми се срещнат с твоите , през мен преминава ток , краката ми умекват , а сърцето ми бие толкова силно сякаш всеки момент ще изкочи от гърдите ми . Джаксън не значи нищо за мен . Помниш ли когато се целунахме за първи път ? -попитах , избърсвайки една сълза , която се стичаше по дясната му буза .

-Разбира се ! -каза и ме притисна към себе си .

-Тогава започна всичко , тогава беше първата истинска пеперуда  , която пърхаше из корема ми , първия токов удър , минаващ през тялото ми . Не знаех какво е да се влюбиш истински , затова тези чувства ми бяха чужди и тогава не осъзнавах , това което знам сега . Знам , че те обичам , обичам те повече от всичко и няма да позволя някакво развлечение от гимназията да ни раздели Стайлс . Разбра ли ? - опрях челото си до неговото и го гледах право в кафявите му очи .

Хей хора първо искам да кажа , че съм СТИДИЯ и ще има много стидия моменти , които се надявам да харесате . Такааам искам също да се извиня , че главите ми са толкова къси . Ако ви харесват гласувайте , а ако има нещо , което не ви допада го кажете в коментарите . Това е първата ми история , нова съм и ще се радвам да ми дадете съвети , с които да се подобря . Това е от мен за сега❤

After high school.Where stories live. Discover now