Sky Fortune krallığının başkenti Sky Fortune şehrininde Yedi Derin Dövüş Evi bulunurdu.
Yedi Derin Dövüş Evi,Yedi Derin Vadide 600 yılı aşkın tarihi olan bir dövüş sanatları klanı ve
Sky Fortune Krallığının tek dövüş sanatları klanıydı.Bir dövüş sanatları klanı olarak bünyesinde birçok savaş sanatları ve savaş ustalarını bulundurur,birçok dövüş sanatçısı içinse kutsal topraklar olarak görülürdü.
Buna karşın Yedi Derin Dövüş Evi,yeni üyelerini seçerken standartlarını yüksek tutardı.
Gerekli niteliklere sahip birinin bulunması, milyonda bir bulunduğunu söylemek abartı sayılmazdı.Kavurucu yaz sıcağının altında,genç bir çocuk büyük zhao dağındaki ormanda duruyordu.
Üst gövdesi çıplak olan bu genç kaba görünümlü bi ağacı karşısına almış,yumruk üstüne yumruk atmaktaydı."Peng" "Peng" ağır sesler ormanda yankılanıyordu.Vurduğu ağacın üst tabakası içe göçmüş,grimsi ahşap
dokusunu açığa çıkarmıştı.Aynı zamanda yüzeyinde kan izleri de görülebiliyordu.Bu 3. Sınıf dövüş yeteneğine sahip bu gencin adı Lin Ming di.
Sky Fortune Krallığında,vatandaşların yarısından çoğu Dövüş Sanatları Yolunda ilerlemek için gerekli yetenekten yoksundu.Kalan yarısının yüzde 80 ise 1. Sınıf dövüş yeteneğine sahipti.Bu insanlar hayatlarını
adasa bile dövüş sanatları dünyasında yüksek bir yere ulaşmaları mümkün olmazdı.
Kalanların onda biri,yüzde 90 şansla 2.seviye dövüş sanatı yeteneğine sahip olabilirdi.Bu insanlar
sıkı çalışırsa bir yerlere gelmeleri mümkün olabilirdi.Ancak dövüş sanatı ustası olmaları imkansıza yakındı.Lin Mingin 3.Sınıf dövüş yeteneği yüksek olarak düşünülebilir fakat bu bile Yedi Derin Dövüş Evine girmek için ona düşük bir şans tanıyordu.
Lin Ming de bunun farkındaydı.Üçüncü seviye dövüş yeteneğine sahip,çocukluk arkadaşı güzel Lan Yunyue ile her ne kadar Yedi Derin Dövüş Evi kadar iyi olmasada Sky Fortune Dövüş evi sınavlarına katılmaya karar vermişlerdi.
Sky Fortune Dövüş Evi Sky Fortune Krallığının bir parçasıydı.Kurulduğu günden bu yana sadece 80 yıl değerinde dövüş sanatı,eserleri toplamıştı ve bunlar gerçektende sınırlı sayıdaydı.
Eski dövüş sanatları dövüş sanatçıları için cok önemli şeylerdir.İyi bir dövüş sanatı olmadan,fiziksel eğitim aşamasını tamamlasanız bile üst aşaması olan Nabız Yoğunlaşması aşamasına geçmeniz olanaksızdı.Nabız Yoğunlaşması aşaması çoğu Dövüş sanatçısının hedeflediği bir alemdi.
Aynı zamanda dovus sanatçıları için bir dönüm noktasıydı.
Nabız Yoğunlaşması aşamasına ulaşırsa ömrünü büyük ölçüde arttırmış olurdu.
Aynı zamanda soyluluk unvanı alabilir,refah bir hayat sürebilir,torunları için bir nimet olabilirdi.Lin Ming yoğun bir dövüş yolu kalbine sahipti.Onun için Yedi Derin Dövüş Evine girmek tamamen doğal vir hedefti.Eğer Lin Ming yeterli yeteneğe sahip olsaydı sadece azmi ve çalışkanlığı ile bile sınav gözetmenleri etkileyebilirdi.Fakat girme olasılığı çok düşüktü.Aynı zamanda sınavdan geçemez isen sonraki sınav için yarım yıl beklemen gerekir.Bu süre bir dövüş sanatçısı için çok önemlidir.
Lin Ming tüm dikkatini sınava odakklamıştı,Lan Yunyue söz verdiği gibi Sky Fortune Dövüş Evine girecekti.
Lan Yunyue ve Lin Ming çocukluklarını birlikte geçirmiş birlikte eğitim yapmışlardı.İkisi hala genç olmasına ve evlilik konusu hic açılmamış olmasına rağmen bu tarz duygular kalplerinde yeşermeye başlamıştı çoktan.Öte yandan Lin Mingin ailesi buna onay vermiş ve Lan Yunyue ye sevgilerini eksik
etmemişlerdi.Her aksam yemeğe davet ederlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Martial World
FantasyTanrıların aleminde, savaştan sonra ortadan kaybolan gizemli bir küp ile ilgili sayısız efsane vardır.Lin Ming bir gün bu küpe denk gelir ve Macerası başlar Arkadaşlar hikayeyi ben sadece çeviriyorum orjinali 2000 küsur bölüme sahip çok popüler bir...