Gerçek İlkel Kaos Meridyeni

231 32 3
                                    

Sky Fortune Evi 80 yıllık bir tarihe sahipti öte yanda Yedi Derin Dövüş Evi 3.sınıf bir klan tarafından kurulmuştu,Yedi Derin Vadiler.

Bu yüzdende sayısız hazine ve miras kalmış dövüş yeteneğine sahiptiler.

Sky Fortune Dövüş Evindeki,miras kalmış beceriler ile bir kişinin azda olsa Nabız Yoğunlaşması aşamasına ulaşma şansı vardı.Yedi Derin Dövüş Evinde ise 4. Seviye dövüş yeteneğine sahip biri kolaylıkla Nabız Yoğunlaşması Aşamasına varabilirdi.Bu noktada becerinin kalitesi devreye giriyordu.

Lin Ming,doğru düzgün  eğitim bile almamıştı.Sahip olduğu herşey 'Başlangıç seviye dövüş sanatlarıydı.' Hergün demir ağaçlarına yumruk atarak kendini geliştirmeye çalışırdı.

Lin Ming güvenebileceği tek kişi kendisiydi.Kendi çabasıyla dövüş sanatlarını geliştirmeye çalıştı,taa ki Fiziksel Eğitimin 1. Aşamasına ulaşana kadar.

Lin Ming elindeki dövüş sanatına baktıkça heyecanlanıyordu.

Çevirmen Notu:Arkadaşlar  miras kalmış becerilere direk dövüş sanatı diyeceğim,,zira İngilizce çevirisinde beceri,yetenek dio bazı yerlerde kafa karışıklığı olmasın.

Lin Ming ' Üstün Kaotik Mücadele meridyeni' ne bakınca dahada çok şaşırdı.Bu dövüş sanatı fiziksel güç için tepe noktaydı.Bedene kazandırdığı güç inanılmazdı ve bu sanat  İlahi Etki Alanı'nda bile önemli bir sanattı.

(Rüyasında gördüğü dünyalar İlahi Etki Alanı)

Lin Mingin şaşırmasının nedeni ise dövüş sanatı değil İlahi Etki Alanının nasıl bir yer olduğunu anlamış olmasıydı.

İlahi Etki Alanı yüz milyonlarca yıllık mirasa sahip Üst Alemlerdi(Dünyalar).
Fiziksel Eğitim,dövüş sanatları,kılıç teknikleri,teknik beceriler,diziler hepsi aşırı gelişmiş ve üst seviyelere çıkarılmıştı.Bu en güçlü savaş sanatları ile var olan bir dünyaydı.Oradaki en zayıf kişi bile Lin Mingin hayal bile edemeyeceği kadar güçlüydü.

Böylece ' Üstün Kaotik Mücadele Meridyeni' paha biçilmez bir sanattı.Ayrıca Sihirli Küpün içinde daha fazla ruh vardı.Lin Ming güçlendiğinde onların bilgisini ele geçirebilirdi.

Bütün bunlar göz önüne alındığında Lin Mingin kalbi inanılmaz derecede heyecanlanmıştı.

Şu anda Lin Mingin tek korkusu dövüş sanatının eksik olmasıydı.Çünkü özümsemiş olduğu şey sadece bir ruh parçasıydı,ruhun tamamı değil bu yüzden anılar tam değildi.Lin Ming hemen kontrol etti ve rahat bir nefes verdi Tekniğin tüm aşamaları eksiksizdi.

Lin Mingi şaşırtan başka bir şey ise  Gökyüzü Sızıntı Kıtasında Fiziksel Eğitimin her seviyesi için farklı bir teknik kullanılıyordu.Bu teknik ise tüm seviyeleri kapsıyordu.

Bununla da sınırlı değildi.Gökyüzü Sızıntı Kıtasında 'Fiziksel Eğitim' alemi Nabız Yoğunlaştırma seviyesinde bitiyor ve ' İlkel Topluluk' Alemine geçiş yapıyordunuz.Çoğu kişi için Kemik Dövme aşaması bir dar boğazdı ve Nabız Yoğunlaştırma aşamasına geçemezdi.

Nabız Yoğunlaşması Aşaması fiziksel gücün sınırıydı,sonraki aşamalarda beden gücüne değil ruh gücüne çalışırdın.
Üstün Kaotik Mücadele Meridyeninde ise Nabız Yoğunlaşması Aşamasından sonra ' İlik Sertleştirme' aşaması vardı ve bundan sonra başka aşamalarda vardı.

Lin Ming bu sanata çalışmak için sabırsızlanıyordu.Ancak başlamadan önce sihirli küpü  aradı ama bulamadı.Sihirli Küp süpriz bir şekilde kaybolmuştu.

Martial WorldHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin