Wang Yigao onun ruhsal sorunlara sahip olduğunu düşünmeye başlamıştı.Yetiştirme seviyesi onunkinden bir seviye daha yüksekti ve kendinden 1 seviye yüksek birini yenmen imkansızdı,imkansız olmasada bunun için yüksek bir yeteneğe ve ustalar tarafından öğretilen yüksek seviyeli dövüş sanatları bilmen gerekirdi.
(ÇN:Biri dövüş sanatımı dedi?)
Lin Ming gibi fakir ve genç biri için mevcut başarısı zaten muhteşemdi fakat vasat yeteneği göz önüne alındığında beni yenebileceğini mi düşünüyor?Dün yeterince uyumamış mı?Şu an uyurgezer olabilir mi?
Wang Yigao sırıtırken sordu "Ne istiyorsun?"
"Kazanırsam bana 200 yıllık Kan Gingsengi ve 500 Altın Liang istiyorum."
İki yüz yıllık Gingseng mi?Beş yüz Altın Liang mı?Lin Mingin isteklerini duyanlar suskunlaştı.Bunların fiyatı okkalı bir 800 altın lian ediyordu.Bu kesinlikle küçümsenecek bir fiyat değildi fakat bunları elde edebilmesi için hayatta kalması gerekiyordu.
"800 altın Liang mı?"Wang Yigao soğukla homurdandı.
"Buna değdiğini mi düşünüyorsun?Kolların ve bacakların o kadar pahalı mı?"Sky Fortune Şehrinde halk ve soylular eşit değildi.Eğer Wang Yigao birini öldürecek olsa bile tazminat olarak sadece 200 altın liang öderdi.
Lin Ming yavaşça yanıtladı. "Bir dövüş sanatçısı için kollar ve bacaklar eşsiz şeylerdir.Eğer isteksiz isen tek yapmam gereken kendi tendonlarını koparman."
"Canın cehenneme!Ölmek mi istiyorsun?" Wang Yigao belindeki kılıcı çekerken öfke ile kükredi.
Lin Mingin yüzü hiç birşey olmamış gibi ifadesiz kaldı
"Henüz soruma cevap vermedin.""Heng!Sadece sekiz yüz altın Liang mı?Bu üst düzey sana bin altın verecek.Bunun için hayatta kalman gerekecek ama bilki bu üst düzey seni sakat bırakacak .Eğer 3 hamlemi karşılaştıktan sonra hayatta kalırsan bu üst düzey adını tersten okuyacak."
Wang Yigao tedirgin oldukça Lin Ming bundan zevk alıyordu.Hehe daha fazla altın."Pekala kazanırsam 1000 altın Liangda anlaştık o zaman."
Lin Ming bu sözleri bitirir bitirmez Wang Yigao kılıcını ona doğru savurdu.
Kılıç belli belirsiz altın parıltılar yayıyordu ve delici sesi metrelerce yankılandı.Bu bir dövüş tekniğiydi.
Dövüş yetenekleri düşmanı öldürmek için ilkel enerjiyi kullanıyordu.Wang Yigao onu 3 hamle içinde alt edeceğini söylerken,duygularıyla hareket etmiyordu.Açıkçası kendi yeteneğine ve bu dövüş tekniğine güveniyordu.Bu tür dövüş tekniklerini öğrenme şansı bulanlar ya büyük aileden olanlardı yada herhangi bir dövüş evinin öğrencileriydi.
Bilmeyenlere karşı bir kere dövüş tekniği kullanıldığında bu onlara, karşı koyması için neredeyse hiç şans bırakmıyordu.Özellikle Ling Ming ve Wang Yigao arasındaki seviye farkı göz önüne alındığında bu fark dahada belirgin oluyordu.
Wang Yigao bu dövüşü tek hamlede kazanacağına çok güveniyordu.Lin Minge 3 hamle demesinin sebebiyse eğer birşeyler ters giderse diyeydi.
Çevredeki kişiler bunu görünce savaşın sonucunun belirlendiğini düşündüler.Lin Xiaodong ise oldukça tedirgindi.Lin Ming bu kılıcı nasıl engelleyecekti ki?
Lin Mingin dikkati Kılıcın üzerindeydi.Lin Ming 'Gerçek İlkel Kaos Formülü'nü çalışmaya başladığından beri algıları(görme,duyma,hissetme....) çok gelişmişti.
Lin Mingin gözünde,Wang Yigao ona saldırmaya çalışan bir vahşi hayvandı.Lin Ming son günlerde durmadan vahşi hayvan cesedi parçalamıştı.Parçaladığı hayvanlar olü olsa bile unutulmamalıdır ki Lin Ming onların vücudunu kemiğine kadar biliyordu ve en uygun yeri tespit ettikten sonra bıçağını tereddüt etmeden,dogru ve acımasız bir şekilde indiriyordu.
Wang Yigaonun kılıcı ona doğru inerken Lin Ming bıçağını çekti.Bu hareketinde hiç bir plan yada hesaplama yoktu sadece içgüdü ile hareket etmişti.Lin Mingin bıçağı Wang Yigaonun hareketleri ile uyumlu bir şekilde hareket edip yukarıya doğru hafif bir eğim çizdi.
(ÇN:Pıçak yokmu pıçak)Göz kamaştırıcı ve olağan üstü bir kılıca karşı sıradan basit bir bıçak herkes ne olacağını tahmin edebiliyordu.Fakat beklnemeyen bişey oldu.Lin Ming eğilerek kılıç darbesinden kurtuldu ve elindeki bıçağı inanılmaz bir doğruluk ve açıyla Wang Yigaonun kaburgasına sapladı.
"Ahhhhh" Wang Yigao bıçaklandıktan sonra acı bir çığlık koy verdi ve yere çöktü.
Neler oluyor?İzleyenler ne olduğunu anlamamıştı ve şaşkın bir şekilde sahneye bakıyorlardı.
Şu anda Wang Yigaonun kıyafetlerinin üzerinde bir ayak uzunluğunda kesik vardı.Bu kesik göğsünden kaburgasına kadar uzanıyordu fakat kıyafetlerin üzerinde hiç kan yoktu.Bunun yerine gümüş bir parlaklık gözüktü yırtık yerden.
"Esnek zırh?"
Lin Ming gizlice yakındı.Wang Yigiao kıyafetlerin altına esnek zırh giymişti.Eğer zırh olmasaydı ve Wang Yigao bu darbeyi yemiş olsaydı savaş potansiyeli önemli ölçüde azalmış olacaktı.
"Sennn" Wang Yigao hem çok şaşırmış hemde çok sinirlenmişti.Resmen gözlerinden alev saçıyordu.Lin Ming ona vurmuştu.Ondan 1 kademe düşük biri ona vurmuştu.Hemde sayısız seyirci önünde!Gururlu Wang Yigao için bu kabul edilemezdi.
"Sen artık bir ölüsün."
Wang Yigao yediği darbeden ötürü mantıklı düşünme yetisini kaybetmişti.Wang Yigao yenilgiyi nasıl kabul edebilirdiki.Lin Mingi hedef alarak kılıcını bir kere daha savurdu.
Lin Minge gelince ise o deneyimli bir avcı gibiydi.Avı tarafından gösterilen her bir zayıflığı yakalıyordu.
"Ahhhh" Az önceki sahne kendini tekrar etmişti.Lin Ming Wang Yigaonun kıyafetinin sağ tarafına başka bir delik açmıştı.
Çevredeki tüm seyirciler hayrete düşmüştü.Gözleri ile gördüklerine inanamıyordı.Bu nasıl olabilirdi?
Ne demişler"1 inç daha uzun olan 1 inç daha güçlüdür."Wang Yigaonun kılıcı Lin Mingin bıçağınından kat kat uzundu buna ek olarak hem dövüş sanatına hemde daha yüksek bir yetişime sahipti.Ama bu mücadele Lin Mingin onu 2 kere bıçaklamasıyla sonuçlanmıştı.
"Bu çocuk,hem onun hızı hemde bıçağının hızı Wang Yigao'nunkinden daha hızlı." Dövüşü izleyen bir dövüş sanatçısı yorumladı.Fiziksel Eğitim aşamasının 1.seviyesindeki birinin hız olarak 2.seviyedeki birini aşması tamamen alışılmadık bir olaydı.
Hız savaşta çok önemliydi.Rakibine vuramadıktan sonra gücün hiçbir önemi kalmıyordu.Lin Mingin bu hızı "Üstün Kaotik Mücadele Meridyeni'nden" kaynaklanıyordu.Bundan öncede bıçak yetenekleri zaten son derece hassas ve anlayış doluydu.Eğer önceki Lin Ming olsa onu yenemezdi fakat "Üstün Kaotik Mücadele Meridyeni" tekniği ile şimdiki durum tamamen farklıydı.
"Aahhh" Wang Yigao öfkeden çıldırmıştı.Üzerindeki kıyafeti yırtık ve gümüş zırhı tamamen gözler önüne serdi.O,'Fiziksel Eğitimin 1.seviyesindeki' bir velede kaybetmişti.Eğer intikamını alamazsa Sky Fortune Şehrinde dolaşmaya yüzü kalmazdı.
"Burda bir katliam yapıcam." Wang Yigao umutsuzca vücudundaki ilkel enerjiyi dışarı çıkardı.Elindeki kılıç eskiye göre daha parlak gözüküyordu.Kılıcı doğrudan Lin Mingin kafasına savurdu.Lin Ming bu saldırıdan kaçınamazsa kesinlikle ölürdü.
O anda Lin Ming herkesi şaşırtan bir hareket yaptı.Bıçağını attı rakibine karşı çıplak mücadele etmeye karar verdi.
Tüm seyirciler Lin Mingin bunu neden yaptığını idrak edemediler.Özellikle bu Wang Yigaonun son saldırısıyken.Enerjisinin son kırıntısına kadar hepsini kılıca aktarmıştı.Peki neden en kritik anda bu genç silahını bırakmıştı.Bir yumruk bir kılıçtan daha güçlü olabilirmiydi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Martial World
FantasyTanrıların aleminde, savaştan sonra ortadan kaybolan gizemli bir küp ile ilgili sayısız efsane vardır.Lin Ming bir gün bu küpe denk gelir ve Macerası başlar Arkadaşlar hikayeyi ben sadece çeviriyorum orjinali 2000 küsur bölüme sahip çok popüler bir...