Marcus

522 12 8
                                    

"Jag gillade Elsa, och jag trodde det var något på gång. Det var något på gång. Fast hon låg med någon annan, med Leos ex" Sa Martinus och jag tittade ledsamt på honom, hur kunde jag vara sur på min bror? Jag visste inte ens sanningen, hur kunde jag behandlat honom som jag gjorde?

"Fö-förlåt" säger jag och tittar ner i golvet, jag känner hur min bror stirrar på mig.

"Det är okej, vi är bröder och vi klarar allt tillsammans" Säger Martinus medans jag slänger mig om honom in i en kram.

"Vet Nelle om detta?" säger jag och han tittar fundersamt i taket, han nickar sen på huvudet. "Tror inte det" säger han och drar sen upp sin mobil, "Men jag tror nog du borde berätta det" lägger han till medan han stirrar ner på sin telefon.

Jag tar upp telefonen och klickar på den gula välkända appen, jag har ignorerat Elsa och Leonell hela dagen. Varför vet jag inte men orkade inte med all drama bara, iallafall inte när fansen lägger sig i. Jag går in på Leonells chatt och tittar igenom det hon skickat dom senaste timmarna.

Älskling💕
|Vet du något mer om allt?🤔😊
|Hallå?
|Varför iggar du mig?😒
|Har jag gjort något? Ser ju att du svarar på ask😒😒😒
|Har du pratat med Tinus? Du skulle det
|Eller det var iallafall det jag såg på ask🙄

Jeg
|Har pratat med Martinus nu🙁
|Vi behöver nog ta detta face to face❤️

Älskling💕
|Men varför har du iggat mig?😒
|Hur ska vi ta det face to face? Du är i Thailand och jag är i Sverige😭

Jeg
|Facetime?😑

Älskling💕
|Ja, vill verkligen att du ska förklara allt nu❤️

Förlåt Elsisen men har bästa idén och du kommer få va med i en av mina nya böcker ist❤️😂

Ask.Fm || M&MWhere stories live. Discover now