Marcus

455 10 14
                                    

Leonell...

Jag tittade chockat på henne medans hon bara stod där och log, jag tittade bak åt Martinus och man hörde hur hon börja skratta högt.

Jag tittar tillbaka på henne och hon slutar skratta, jag tittar in i hennes ljusblåa starka ögon och hon tittar in i mina. "Grattis i efterskott" säger och  och börjar skratta, jag börjar också skratta och sen kramar jag om henne. Snart kommer Martinus bakom oss med väskorna, han stannar upp när han ser Leonell och vi tittar bak mot honom.

"Vad gör du här?" säger Martinus och Leonell tittar med "Är-du-helt-seriös?" blicken, "Jodu jag bor liksom här, frågan är vad du gör hän" säger hon och jag börjar skratta. "Flott hus" svarar Martinus och Leonell kramar om honom också.

"Så eftersom ni var i Thailand när ni fyllde år så tänkte jag fira er nu istället, och eftersom jag har sportlov så kommer ni få ledigt från skolan och vara här hela veckan" Säger Leonell snabbt så man knappt hinner höra vad hon säger. "Men kommer vi inte få mycket läxor?" säger jag och hon tittar glatt på mig, "Jo, jag har en varsin bunt till er inne i mitt rum" svarar hon och Martinus suckar.

Okej hinner nt skriva så mycket mer, men jag har kommit hem från backen en stund så tänkte att det är lika bra att skriva. Men aja ska snart ut och åka igen, asså det är ba så jäkla kul. Aja hoppas ni har bra lov (Ni som har det) och ni som börjat skolan hoppas jag kommer få det bra där oxå, och kämpa bara på det lönar sig i framtiden <3

Men iaf tänkte om ngn ville typ snapa eller något, om ngn skulle vilja typ. Hehe. But i warn you har tråkigaste humorn ever :)

Ask.Fm || M&MWhere stories live. Discover now