Marcus

505 12 7
                                    

Grattis!!!!😍❤️🤞🏻🎈🎉🎀
Tack :)

Omg grattis älskling!!!!😵💕 LeonellRudberg
Tackis💕🎉😂

Hur år du?
Skitbra💕

Byxmyndig idag😏
😏😏😏

Snuskiga fans eller? LeonellRudberg
Säger du ja...😂

Fuck u.... men aja ft nu!!! LeonellRudberg
Visst, men ligger och solar så du kanske kommer se vissa då och då :)



(Ft)

Leos ansikte åkte upp på skärmen och mobilen började skaka till, jag tröck snabbt på den gröna knappen och ett nyvaket ansikte åkte upp.

-Hur ser du ut? säger jag och börjar skratta, hon tittar surt på mig och sätter sig upp ur sängen.

-Fuck u...Klockan är faktist halv sju, och jag vakna för en kvart sen. Säger hon surt.

-Morgonhumör on fleek, lägger hon surt till och tar telefonen och börjar gå runt lite i huset.

-Jag har aldrig sett eller vart i ditt hus, säger jag. Det har liksom aldrig blivit så att jag komlit till henne.

-Men Marcus....jag kan inte göra housetour nu när alla sover! Hon går in i köket och börjar titta i kylskåpet, hon tar fram lite smör och något annat. Det är så mörkt där så man ser inte så bra, tur att det är ljust i Thailand då....

Hon tar fram en macka och börjar bre, hon suckar då och då.

-Varför så bitter? Frågar jag och börjar skratta.

-För att du är i Thailand och fyller år där, du får fan göra vad du vill. Sen mpste jag till något jävla museéum och sitta o ruttna, säger hon.

-Sad lajf, säger jag för att reta henne....

IDAG ÄR DOM BYXMYNDIGA!!!!! OCH FYLLER ÅR SÅKLART!!!!!!

Srry för stavfel och sånt men orkar nt titta igenom allt :)

Ask.Fm || M&MWhere stories live. Discover now