Atm?
Är i Sverige :)Omg! Vad gör ni här?
Vi skulle typ hälsa på mamma o pappas kompisarSå ni åkte t Sverige bara för det?
TypVad ska ni göra hos dom då?
Vet inteJag är redo LeonellRudberg
Redo för att berätta?Japp, vänta ska ha gester nu kan jag berätta när dom har kommit? LeonellRudberg
Visst❤️---
Mamma och pappa satt och prata medan jag och Martinus satt bak med våra telefoner, varför Emma slapp följa med och inte vi undrar jag. För seriöst. Varför skulle vi vilja hälsa på deras vänner? Men det är väll försent nu?
Efter 5 minutdr så svängde dom in på en gata, jag vet inte varför men jag känner igen den. Men mer bryr jag mig inte, jag tänker mest på vad Leonell tänker berätta, alltså om det hänt något som vad som helst. Hon var ju liksom borta i 4 dagar, och tur för henne så höll Linn dagarna åt henne.
Men jag vet liksom inte ens vem Linn är, jag har aldrig sett hur hon ser ut, jag har aldrig hört talas om henne förut. Leonell brukar inte gilla att skaffa nya vänner, tro mig, det var väldigt svårt att göra så att hon inte ignorerade mina snaps från början.
Pappa vänger in på någons uppfart och parkerar sedan, han säger till mig att gå först medan Martinus hjälper att bära våra saker. Jag plingar på den vita dörrklockan som tjuter in i det vita flottiga huset, jag lovar att det säkert har massor med utrymme. Efter några sekunder hör jag tunga steg som kommer närmare och närmare, dörren öppnas försiktigt och där....
Jamen vad kommer o hända? Hehe tänkte va lite taskig, men tack för att Mac o Tinus åkt till Sverige för har planerat detta i ett tag nu.
Btw mst sova nu så kommer inget mer kapitel idag, o har typ 1% så :)