"Men jag hade typ liksom bestämt detta långt innan, så hag tänkte att jag skulle överraska er eftersom ni aldrig varit hos mig. Så jag berätta allt för era föräldrar och dom gick med på det, så jag tänkte att jag skulle sluta svara i några dagar, tro mig det var svårt. Så låtsades era föräldrar att ni skulle till någon kompis, och dom lämna Emma hemma. Det rimmar. Men btw sen kom ni hit" sa Leonell lika snabbt som dom fem gångerna innan, och vi fattade fortfarande ingenting.
"Du vet att du kan chilla lite, man fattar inte när du pratar så snabbt" säger Marcus och skrattar, och jag nickar snabbt. "Käft" svarar hon och ställer sig sedan upp, hon går mot sitt sminkbord och tittar mot spegeln. Hon spekulerar sedan hennes ansikte om och om igen innan hon väljer att dra bort lite maskara under ögonen. Hon tittar sedan ner på sina svarta slitna jeans och hennes vita magtröja.
"Jag har en till överraskning" säger hon glatt och drar sedan upp hennes telefon ut bakfickan. "Och jag tror du blir glad Martinus" lägger hon till och hånler lite mot mig.
Okej jag har slutat med att uppdatera så mycket på denna bok, för jag har liksom börjat på en annan bok nu. Men ska försöka uppdatera en gång om dagen minst iaf, tack o hej :)