Seni düşünüyorum yine, bugün hep yaptığım gibi, aslında biliyordum gelmeyeceğini, ama ben bir hayalperestim işte ve en iyi bildiğim şey de hayallerin gerçeğe yakınlaşamıyor olması.. az sonra uykuya geçerim, sana en yakın olduğum yere.. sınırları aşmak istiyorum bu gece ve bu gece beni affetmen gerekecek .... bu gece beni affet çünkü sana dokunmak istiyorum,, affet bu gece beni, çünkü sana sevgilim demek istiyorum.. evet beni affet çünkü senin kokunu içime çekmek istiyorum... bu gece affet beni sevgili,, çünkü seninle uyanmak istiyorum.. bak delice çarpıyor yine yüreğim.. biliyorum bunları okuduğunda yine kızacaksın bana.. ama sen zaten yoksun, zaten uzaktasın ve bütün bunların sebebi yokluğunun kederi.. şuanda sana gelmeyi istiyorum, yada bana gelmeni.. uyurken izlemek istiyorum seni,, ellerimin saçlarının arasında dolaştığını hissedebiliyorum.. dedim ya bu bir hayal,, ama ben bunu bütün benliğimle hissedebiliyorum... hücreme sızan ay ışığı gibisin, günlerdir hayalinle sabahlıyorum.. nereye gitsem seni yanımda taşıyorum, nereye baksam sana doğru bakıyorum ben.. gözlerim kapanıyor bunları yazarken,,, ama senin için direniyorum,, şuanda yanında olmak için ruhumu feda etmek geliyor içimden.. gökyüzünü , günü, geceyi karıştırıyorum, seninle yıldızları toplamak istiyorum.. ne olur kızma bana.. tek istediğim yakınında , yanı başında olabilmek.. sabah gözlerimi açtığımda seni görmek istiyorum, hayallerimi sonlandıramıyorum.. ve biliyorum! bütün bunları sana yazanın ben değilde bir başkası olmasını istediğini... bunu bilmek canımı yakıyor evet ama alışıyorum sanırım.. ve deneyebildiğim kadar da denemeye devam etmek istiyorum.. Bitmiyor, yarınıda seni bekleyerek geçireceğimi biliyorum.. hayatın bana dayattıklarını kabul etmiyorum.. sana ihtiyacım var...