Korku aklıma süzüldüğünde koyu geceler, senin bitirdiğin günün tadı gibi

34 1 0
                                    

Sadece bir başka gün, haklı olmamak için kaderime boyun eğdim, benimle yanlış giden bir şey var... yapabileceğim bir şey var.. aklımı sorgulamak.bu benim nefret eden yanım, benim hayatım, benim kaderim. Bu yapmak için yanlış olan şeydi. "İnançlarımızda yalan, içimizde günah, vücudumuzda ölüm var." Bunu kim uydurmuş olabilir ki? bu benim hayatım, bu benim kaderim. Neredeydim hatırlamıyorum. Yaşamın bir oyun olduğunu farkettim.. nekadar ciddiye aldıysam okadar zorlaştı kuralları. Kalbim yaşıyor olsaydı eminimki kırılırdı!! Söyleyecek bir şeyim kalmayana kadar yaşamalıyım.
Bugünlerde sisin içinde sürükleniyorum, kendi cehennemimin dışında hayatı arıyorum. Nasıl bilebilirdimki senden gelen ışığın bütün hayatımı sonsuza dek değiştireceğini.
Karanlık saatlerimi yaşamak istiyorum. Nehirler ters akıyor şimdi. Sana doğru ilerlemeye çalışıyorum. Günün sonunda aşıyorum engelleri.
Uykudan uyanmanı bekliyorum.. bizi kurtarmak için sana ihtiyacım var biliyorsun. Düşlerimi sana vermek istiyorum. Beni daha iyi anlaman için. Peki benimle olan dünyan daha iyi gelecekmi sana.. gök yüzü bilmiyor seninle olduğumu. Sana gülüşmeler yada göz yaşları verebilirim. Hayır hayır sana göz yaşı veremem. Sonuna kadar savaşmam gereksede. Ben senin için kendimi feda edebilirim. Neyin doğru yada neyin yanlış olduğu önemli değil,, ben hayatta kalmak istiyorum. Yapabileceğimin en iyisini yapmak. Eskiden zamana ihtiyacım vardı, şimdi sana ihtiyacım var. Birlikte ayakta duruyoruz ayrılırsak düşeriz...

Düş(T)ümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin