Daniel.
Przyszedłem do domu po ciężkim dniu na planie. Wziąłem prysznic i zjadłem coś na szybko. Byłem tak zmęczony, że wręcz padłem na łóżko. Włączyłem telewizor ale jak zwykle nie było nic ciekawego w końcu zdecydowałem się na jakiś program muzyczny. Postanowiłem sprawdzić telefon bo cały dzień nie miałem do niego dostępu odblokowując ekran spodziewałem się więcej powiadomień.Kilkaset nowych polubień na instagramie, wiadomości od Dylana i jeden SMS nieznanego nadawcy.
Od: Nieznany numer.
Cześć 😊Trochę się zdziwiłem.. Jeśli byłby to ktoś z branży od razu napisał by o co chodzi, pomimo tego jednak postanowiłem wziąć udział w tej "grze" i dowiedzieć się kto tajemniczy do mnie pisze.
Do: Nieznany numer.
Hej ☺Na odpowiedź naprawdę nie czekałem długo.
Od: Nieznany numer.
Co tam słychać? 😉Do: Nieznany numer.
U mnie w porządku, a u Ciebie?
Jak Ci minął dzień?Od: Nieznany numer.
Szkoła, egzaminy i codzienność...
Problemy uczennicy 😦Uczennicy? No nieźle to znaczy, że to jakaś dziewczyna. Może być ciekawie...
Do: Nieznany numer.
Pilna uczennica z Ciebie?Do: Nieznany numer.
Przynajmniej już wiem, że nie pisze z jakimś pedofilem 😂Ustawienia.
Zmień nazwę kontaktu.
Pilna Uczennica 💋
Czekałem na jej odpowiesz ponad godzinę ale jej nie uzyskałem niestety.Do: Pilna Uczennica 💋
Widzę, że ktoś tu zasnął. Słodkich snów 😇
Chciałem iść spać ale było ciężko, bo mają głowę zajmowała dziewczyna.. O której nie widziałem nic, ale jednak zaintrygowało mnie.. Dlaczego ja? I skąd ma mój prywatny numer telefonu. Jutro będzie kolejny ciężki dzień więc trzeba było by iść spać.
Kolejne sceny, praca...
Ale na pewno co najważniejsze to oczekiwanie na wiadomość od nieznajomej.Hejkaaa!! Tak zabijcie mnie. Wiem, wiem miała być kontynuacja... Ale jednak chciałam Was trochę pomęczyć i zaciekawić Was jeszcze bardziej.. Myślę, że nowy rozdział pojawi się już dziś a najpóźniej jutro! Jest już ponad 25 czytających a to dla mnie naprawdę dużo! Dziękuję Wam ❤
CZYTASZ
Phone's Numbers
FanfictionWystarczy czyste niedopatrzenie, przypadek, jeden zły ruch aby całe życie odmieniło się o 180°. -Coś Pani zostawiła- krzyknęłam podnosząc średniej wielkości kartkę na, której widniały trzy nazwiska: •Posey •O'Brien •Sharman A obok nich numery tel...