5.

44 4 4
                                    

Patrząc na tego SMSa miałam dziwne uczucie. Po co mu mój adres? W tym samym czasie zadzwonił dzwonek do drzwi. Szybko napisałam ulice oraz numer domu (pomyślałam, że może być ciekawie) i szybkim krokiem zeszłam na dół. Otworzyłam drzwi i ku mojemu zdziwieniu zobaczyłam w nich Alę.

-Hejka pomyślałam, że przyjdę z notatkami świeżo po wykładach.

-O Boziu! Jesteś najlepszaaaaa, wchodź.

Zaprosiłam moją kochaną przyjaciółkę do środka i razem weszłyśmy na górę do mojego pokoju gdzie postanowiłyśmy się trochę pouczyć. Długo zastanawiałam się czy powiedzieć Alice o moim korespondowaniu z nieznajomym ale wydawało mi się to chyba złym pomysłem.. Sama nie byłam pewna czy nie pisze z jakimś podrabiańcem. A co dopiero po nie udanej próbie kontaku z nimi. No cóż jeszcze to rozważe i powiem jej może kiedy indziej.

-Kiedy spróbujemy zadzwonić jeszcze raz?- zapytała jakby czytała w moich myślach Alice. KURWA. No i co teraz.. Cholera, cholera, cholera.. Potrzebuje jakiejś dobrej wymówki...

-No wiesz, ja właśnie nie wiem gdzie podziałam tą kartkę.-Przyjaciółka nie odpowiedziała tylko podniosła się i zabrała kartkę z mojej szafki nocnej. Domi spieprzyłaś i to tak na całej linii. Gratuluję!

-Tą kartkę?- zapytała ironicznie machając kawałkiem papieru przed moją twarzą w bardzo triumfalny sposób..

-O widzisz! Jednak znalazłaś-moje zakłopotanie dało się wyczuć na kilometr.

-Doma co ty kręcisz?-w tym właśnie momencie uslyszałam bardzo gwałtowny dźwięk dzwonka do drzwi. Ktoś naciskał go bardzo mocno jak oszalały.

-Spodziewasz się kogoś?

-Właśnie nie bardzo- wstałam z łóżka i pobiegłam schodami w dół tak aby skrócić ten cudowny koncert mojego dzwonka. Przekręciłam klucz i otworzyłam drzwi a przed moimi oczami pojawiły się dwie postacie. Nie wiem ile tak na nie patrzyłam ale wiem jedno. Urwał mi się film w momencie kiedy jeden z nich, a dokładniej wysoki blondyn złapał mnie w swe umięśnione ramiona.
Zdążyłam usłyszeć tylko krzyk:

-DYLAN ZABARYKADUJ DRZWI I ZASŁOŃ WSZYSTKIE OKNA JAK NAJSZYBCIEJ!



Cześć!! Wiem, wiem długo czekaliście na ten rodział.. Ale pojawił się! A kolejny pojawi się już za niedługo tym razem na pewno 😘 Bardzo dziękuję za ponad 45 wyświetleń jest to dla mnie naprawdę ważne 💕

Phone's NumbersOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz