Kapının açılmasıyla kendimi geriye ittim.
Ecem şuan bana çok sinirli bakıyordu."Sana git dedim defol"
"B-ben özür dilerim."dedim titrek sesle son duyduğum şey ise "daha yenisin erkenden ölmeni istemem" di.
Hızlıca ordan uzaklaştım.Bu sefer ise Lena Worstway di.Bu kız 7 yaşındaydı.Sorunu ise saldırgan olması'ymış.Odaya girdiğimde ilk olarak duvara yazı yazdığını farkettim.Sonra inceledim sapsarı saçları vardı ve onu zarif gösteriyordu.
"Merhaba" dememle aniden arkasına döndü.Bir anlık şaşkınlık yaşadım.Üzerinde beyaz bir elbise ve kırmızı lekeler.Bir de mavi gözleri vardı.Çok dikkat çekiciydi mesela üstünde boya lekeleri olsa bile etrafta boya falan yoktu.
"Sen nerden çıktın ?"
"Ben Hande yeni bakıcınız"
"Haha yeni kurban" dedi.Sesi çok ince olmasına rağmen vurguluyarak demişti bu da sesini kalınlaştırmaya yetti zaten.
"Duvarda ne yazıyor ?"
"Sakın okuma !" dedi fakat dinlemedim.Kan rengiyle duvara yazılan yazıyı okumaya başladım.
Buram buram kan kokusu
Derin bir acı çığlığı ve eziyet
Zamanın az kaldı
Ölmek zorundayız
Şeytan bizi bekler
Oradaki herkesin derisiyle gelicek
Senin de derini yüzücek
Kalbin o ritimle dolucak
Ö-lü-cek-sin
Kaçış yok
Ölüm kolları açık bizi beklerOkuduklarımla tüylerim diken diken oldu.
"SANA OKUMA DEDİM !"
"Bunu sen mi yazdın ?"
"GİT BURDAN"
Gözlerinin git gide siyahlaştığını farkettim.Sonra ise kendimi yerde buldum Lena üzerimdeydi.Elinde bir bıçak vardı.Kalbime saplaması ile karanlığa gömüldü her yer..
***
"Hande !"
Sesimin birkaç kere tekrarlanmasından sonra gözümü açtım.Odamdaydım ve yanımda kerem vardı.
"İyi misin Hande ?"
"Kerem sana birsey diyicem ama doğruları de"
"Tamam"
"Lena'nın duvarındaki yazıları kim yazdı"
"Lena mı ? Onun duvarlarında yazı falan yok"
"Evet var.Lena yazmış olmalı gel bakalım"
Vücudumu kaldırıp kapıya doğru yürüdüm.Keremin arkamdan dediği şeyle kafayı yedim.
"Hande..Lena yazmayı bilmiyor"
"Ne ?"
"Bence sen dinlen,hastaları ben bahçeye çıkarırım."
"Hayır,hayır ben çıkarıcam.Sende kusura bakma hadi bay" diyip odadan koşarak Lena'nın odasına gittim.Kapıyı açtığımda Lena boyama yapıyordu.
Bir dakika bir farklılık vardı.Lena siyah saçlı siyah gözlü değil ki ? Bu da kim o zaman ?
"Lena !"
"Merhaba yeni bakıcım"
"Merhaba s-şey bahçeye çıkma saati geldi."
"Tamam geliyorum"
Gözümü duvara diktim.Etrafta ne bir yazı ne de kırmızı lekeler vardı.Şuan kafayı yemek üzereydim.Lena'nın yanından gittikten sonra herseyi bahçeye indirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruh Hastası
HorrorBir kız düşün.. Hayatı boş ve amaçsız.. Kendini anlayan kişilerle tanışmak istiyor ne hoş değil mi ? Değil çünkü.. Gittiği yerde ölüm var.. "Yeni kurban olmak güzel mi ?" Oradan kaçması lazım ama artık çok geç.. "Ölüceksin" Artık tek bir bekleyiş va...