Ruh

377 41 5
                                    

1 saat içinde hastaları yemekhaneye götürdüm.Baya bir zaman sonra bahçeye çıkma vakti gelince herkes bahçeye yığıldı.Bugün biraz temiz kafayla düşünmek istiyordum bundan dolayı ormana bakan bir yere oturdum.Ellerimle ayaklarımı sarıp hem dışarıya bakıp hemde yaşananları düşünüyordum.Yanıma kerem geldi.Onunla da normalde mesai içinde hiç karşılaşmayız fakat bu sefer öyle oldu.

"Napıyorsun ?"

"Düşünüyorum"

"Ne 'yi ?"

"Kendimi deli gibi hissediyorum"

"İlginç"

"Neden susuyorsun ?"

"Ne konuda ?"

Sinirle bir nefes verdim.Bu lanet yer kadar insanları bile boğuyordu beni.

"Lütfen bilmiyormuş taklidi yapma yaa birşeyler oluyor fakat bunları ben bilmiyorum.İlla ölene kadar susmak zorunda mısınız.Allah kahretsin burayı da! Sizde susmaya devam edin olur mu? Ben ölünce rahatlarsınız.Yeni kurban benim ya !!"diyip onun yanından uzaklaştım.Psikolojik olarak sinirden ağlamaya başladım.Bahçenin en kuytu yerine oturup ağlamaya devam ettim.

Omzumdaki sıcaklıkla arkamı döndüm.Beni nasıl buldu derken yanıma geçip oturmuştu bile

"Siz beni mi takip ediyorsunuz ? Bırakın da rahatça ağlayalım"

"O zaman zor olanı istiyorsun biz her yerdeyiz"

"Neden geldin Mert ? Yoksa sende mi susucaksın eğer suscaksan git"

"Çok mu öğrenmek istiyorsun ?"

"Sence"

"Burası 1977 tarihinde yahudi bir adam tarafından açıldı.Adamın adı Jack Marine'ydi. Buraya gelen hastaların çoğu gayet sağlıklı bir şekilde geri gidiyordu.Bir gün Marine hastalarından Mira Karaal adında birine aşık oldu.Jack türkiyede uzunca kaldığı için kolayca türkçe konuşuyordu.O kadının iyileşmesini hiç istemedi çünkü ona deliler gibi aşıktı.Zamanla Mira'nın durumu düzeldi.Kadın hastaneden çıktı fakat Jack onu unutamadı.Birkaç ay sonra Mira'yı buldu.Fakat Mira evlenmişti bile.Jack buna dayanamayarak o Mira ve eşi Sinan'ı zorla hastaneye hapsetti.İki aşık birbirinden ayrılamayında Jack ilk olarak Miranın gözü önünde Sinan'ı öldürdü.Zorla Mira'yla birlikte oldu.Kız istemediği halde Jack ile evlendi.İlk 5 ay sabretti bu evliliğe sonra Mira Jack'i silahla öldürdü.Jack öldükten sonra hep onun ruhunu görmeye başladı.Kafayı yemeye başlayıp her gün kendine bir bıçak darbesi yapıyordu Mira.Daha sonra kan kaybetmesinden öldü.O günden sonra buraya gelen hastalar hiç iyileşemedi.Mesela aramızda 30 senedir burda olup hala 18 yaşında olanlar var"

"Gece'den mi bahsediyorsun ?"

"Anlamana sevindim.İşte bu kadar umarım rahatlamışsındır"

"Bu zamana kadar neden bana anlatmadı kimse bunları ?"

"Eğer derselerde bedelini öderlerdi"

"Nasıl yani ?"

"Boşver yakında anlarsın"

"Teşekkürler"

"Ne demek ?"

Yanımdan gitti.Dedikleri gerçekten kan dondurucuydu.O Jack kadar Mira da psikopatın tekiymiş.

Derin bir nefes alıp yerimden kalktım.Büyük bir ihtimalle bahçeye çıkma vakti bitmişti.Herkes ortadan kaybolmuştu.

Hastalarımın kontrolleri için kendi katıma çıktım.Çoğu kişi şuan Mert'in odasının kapısında ağlayıp,bağırıyordu.Koşarak odaya girdim.Gördüğüm şey ile şok oldum.Mert kanlar içinde yerde yatıyordu.Hemen nabzını kontrol ettim.Ölmüştü.

Ruh HastasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin